Swedes In Arms Söker Nya Medlemmar!

Permalänk
Medlem

Swedes In Arms Söker Nya Medlemmar!

Tjena!

Nu söker Swedes In Arms nya medlemmar! Om ni har sett tråden tidigare så vet ni om att vi endast har inriktat oss på seriöst spelande inom Battlefield serien och därav endast sökt seriösa spelare som ville delta på träningar matchar osv osv.

Men efter att många tröttnade på Battlefield 4 pga netcode, buggar, etc etc så har det varit lite dött inom BF lirandet, men dom flesta har nu igen börjat spela, dock bara public. Men vi kommer även ha en sektion för den seriösa biten när intresset kommer tillbaka antingen av dom nuvarande medlemmarna eller nya. ESL lag och server finns.

Många olika spel som spelas här i Swedes In Arms, men majoriteten spelar mest Battlefield 4 och Rust. (Har en 50 slots Rust server uppe med en polare från en annan klan)

Vi söker dig som är social, trevlig och vill ha ett gött gäng att lira en mängd olika spel med o bara tjöta skit o ha det bra!
Vi söker även dig som är ute efter det seriösa, som har tidigare erfarenhet av Competitive.

Swedes In Arms består nu utav 14 medlemmar.

(Vid intresse kommer du självklart få mer info kring klanen)

Regler/Krav!

-Allmänt bra beteende, hålla allt på en seriös och mogen nivå.
-Visa respekt mot alla medlemmar i klanen och även andra klaner och deras medlemmar.
-Vara aktiv minst 2 dagar i veckan.
-Fjanteri och dålig nivå / oseriöst beteende på TS accepteras inte.
-Alla ska känna sig bekväma i klanen, ingen ska känna sig utanför.
-Allt som har med respektlöshet, dålig attityd osv mot admins eller medlemmar kommer inte accepteras.
-Alltid föregå med ett gott exempel.
-18+

Vi har en tryout tid som varar mellan 2-4 veckor, kan vara kortare. Bara för att se om du passar in i gänget! Och om du själv trivs.

Vid intresse kan ni skicka en ansökan på: www.swedesinarms.com (Hemsidan är just nu under ombyggnad)

// MrWiberg

Visa signatur

i7 7700K | MSI Z270 GAMING PRO CARBON | GTX 970 Strix | 16GB DDR4 2400MHz | Corsair HX 750W | Phanteks PH-TC14PE (3 Custom Fans) | WD Green SSD 240GB | 2x WD Green's 5TB HDD | Acer 24" Predator XF240H 144Hz | BenQ XL2411T 144Hz | Corsair K65 MX RED | SS Rival 310 | HyperX Cloud II | NZXT H440W White | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem

när brukar ni spela jag vill möta er

Permalänk
Medlem
Skrivet av 007onex:

när brukar ni spela jag vill möta er

Lägg till mig på BL så kan vi nog ordna nån match!

Visa signatur

i7 7700K | MSI Z270 GAMING PRO CARBON | GTX 970 Strix | 16GB DDR4 2400MHz | Corsair HX 750W | Phanteks PH-TC14PE (3 Custom Fans) | WD Green SSD 240GB | 2x WD Green's 5TB HDD | Acer 24" Predator XF240H 144Hz | BenQ XL2411T 144Hz | Corsair K65 MX RED | SS Rival 310 | HyperX Cloud II | NZXT H440W White | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrWiberg:

Tjena gott folk!

Nu söker Swedes In Arms lite nytt folk! Vi är en lite mindre klan på ca 15 medlemmar varav 10 utav dom är ofta aktiva.
Vi ska ha en maxgräns på ca 25 pers. Och nu skulle vi behövt få in några fler! Vi spelar mycket public men också en del matcher via ESL.
Vi har en del träningar på kommunikation och taktik dessutom! För tillfället är vi med i två ladders och dom är squad rush 4v4 och infantry 5v5.
Vi använder oss utav Teamspeak 3 och vi har en Battlefield 3 server uppe (hostad av rocketblast) och så fort Battlefield 4 kommer så kommer vi få upp en server där. Vi är ett gött gäng som har väldigt kul tillsammans, snackar skit tar en bira och pangar på! Vi har väldigt lätt för att välkomna nya medlemmar och få dom att känna sig bekväma i gruppen! Dock har vi satt ihop lite småkrav.

-1.0+ i KD/R (vet att många tycker detta är ett dumt krav att ha, men för mig säger det mycket om spelaren)
-18+ åldersgräns (kan finnas undantag beroende på mognad)
-Ha teamspeak 3 och mic (självklart)
-Vara aktiv 3-4 dagar i veckan
-Kommunicera & prata mycket!
-Allmänt bra beteende, ha respekt mot resten av medlemmarna!

Övrig info, våran platoon : http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241733316...

Om nån är intresserad kan ni kontakta oss på!

www.swedesinarms.com och skicka in en ansökan! Eller på battlelog : http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/MrWiberg/

See you on the battlefield!

// MrWiberg

Försöker ni sno våra allt folk här nu hehe

Nej men hört det går framåt för er, kul.
Önskar er lycka till!

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

Försöker ni sno våra allt folk här nu hehe

Nej men hört det går framåt för er, kul.
Önskar er lycka till!

Haha! Vi önskar desamma till er! Ska bli kul att möta er på krigsfältet på våra kommande träningsmatcher!

Visa signatur

i7 7700K | MSI Z270 GAMING PRO CARBON | GTX 970 Strix | 16GB DDR4 2400MHz | Corsair HX 750W | Phanteks PH-TC14PE (3 Custom Fans) | WD Green SSD 240GB | 2x WD Green's 5TB HDD | Acer 24" Predator XF240H 144Hz | BenQ XL2411T 144Hz | Corsair K65 MX RED | SS Rival 310 | HyperX Cloud II | NZXT H440W White | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem

Så det finns seriösa klaner I BF3?
Lol BF3 är "lalla runt" spel för mej,

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

Så det finns seriösa klaner I BF3?
Lol BF3 är "lalla runt" spel för mej,

Haha det finns allt seriösa, men förstår vad du menar!

Visa signatur

i7 7700K | MSI Z270 GAMING PRO CARBON | GTX 970 Strix | 16GB DDR4 2400MHz | Corsair HX 750W | Phanteks PH-TC14PE (3 Custom Fans) | WD Green SSD 240GB | 2x WD Green's 5TB HDD | Acer 24" Predator XF240H 144Hz | BenQ XL2411T 144Hz | Corsair K65 MX RED | SS Rival 310 | HyperX Cloud II | NZXT H440W White | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

Så det finns seriösa klaner I BF3?
Lol BF3 är "lalla runt" spel för mej,

Tror du att CS, och COD är the shit of the shit eller vadå, missat något?

Visa signatur

8700K 5GHz | RTX2060 Super | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Fedora

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

Så det finns seriösa klaner I BF3?
Lol BF3 är "lalla runt" spel för mej,

Klart att det gör! Finns hur många som helst!

Visa signatur

Rigg: Asus Z790-F Gaming, MSI RTX 4090 Suprim, 1+2tb Kingston Fury Renegade m2 SSD, HDD 1tb, 32GB 6400Mhz DDR5, i9 13900K, 1200W PSU, , Fractal Design Meshify RGB , Deepcoler LT720.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bullen181:

Tror du att CS, och COD är the shit of the shit eller vadå, missat något?

Nu fattar jag inte riktigt...

Skrivet av MrWiberg:

Haha det finns allt seriösa, men förstår vad du menar!

Skrivet av Tholun:

Klart att det gör! Finns hur många som helst!

Intressant att jag har missat det så totalt men Kan bero på att jag knappt spelar det längre då jag är trött på det efter att börjat lira i alfat.
Förstår inte hur man orkar vara seriös i spelet längre...

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

Nu fattar jag inte riktigt...

Intressant att jag har missat det så totalt men Kan bero på att jag knappt spelar det längre då jag är trött på det efter att börjat lira i alfat.
Förstår inte hur man orkar vara seriös i spelet längre...

Om du har lirat mycket public förstår jag att du har tröttnat men klanlir är ju sjukt mycket roligare!

Visa signatur

i7 7700K | MSI Z270 GAMING PRO CARBON | GTX 970 Strix | 16GB DDR4 2400MHz | Corsair HX 750W | Phanteks PH-TC14PE (3 Custom Fans) | WD Green SSD 240GB | 2x WD Green's 5TB HDD | Acer 24" Predator XF240H 144Hz | BenQ XL2411T 144Hz | Corsair K65 MX RED | SS Rival 310 | HyperX Cloud II | NZXT H440W White | Win 10 Pro

Permalänk
Skrivet av MrWiberg:

Om du har lirat mycket public förstår jag att du har tröttnat men klanlir är ju sjukt mycket roligare!

Instämmer helt här! Helt annan femma att spela med en riktig klan med bra samarbete och kommunikation. Än att springa runder som en liten förvirrad pojke helt själv på slagfältet
Inget man ångrar när man väl gått med i en bra klan

Permalänk
Medlem

Får se hur mycket tid man får över till BF4.

Som du själv säger är kravet på en 1.0 kdr lite löjligt (personligen har jag det själv) men har polare som alltid kommer i topp med mig under rush matcher pga de spelar som en lagspelare. De kanske inte har den bästa twitch aimen men fan, tar alltid en bra lagspelare alla dagar i veckan över en som kan skjuta bra enbart.

(Dvs, ofta ska man tacka de spelare som har mindre än 1.0 kdr eftersom de ofta ser till att man själv får högre än de)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Får se hur mycket tid man får över till BF4.

Som du själv säger är kravet på en 1.0 kdr lite löjligt (personligen har jag det själv) men har polare som alltid kommer i topp med mig under rush matcher pga de spelar som en lagspelare. De kanske inte har den bästa twitch aimen men fan, tar alltid en bra lagspelare alla dagar i veckan över en som kan skjuta bra enbart.

(Dvs, ofta ska man tacka de spelare som har mindre än 1.0 kdr eftersom de ofta ser till att man själv får högre än de)

Jo håller med dig där, men det är inte alltid dom är bra lagspelare bara för att dom har låg kdr, ofta det är tvärtom vad jag tycker av min erfarenhet! Just därför vi har det kravet pga att det säger mycket om spelaren, men självklart är en bra lagspelare bättre att ha än en statpadder, absolut!

Visa signatur

i7 7700K | MSI Z270 GAMING PRO CARBON | GTX 970 Strix | 16GB DDR4 2400MHz | Corsair HX 750W | Phanteks PH-TC14PE (3 Custom Fans) | WD Green SSD 240GB | 2x WD Green's 5TB HDD | Acer 24" Predator XF240H 144Hz | BenQ XL2411T 144Hz | Corsair K65 MX RED | SS Rival 310 | HyperX Cloud II | NZXT H440W White | Win 10 Pro

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Jag tog bort ett inlägg där någon utgav sig för att uttala sig å en annan medlems vägnar, trots att så inte var fallet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GAPa:

*tråd rensad*

Jag tog bort ett inlägg där någon utgav sig för att uttala sig å en annan medlems vägnar, trots att så inte var fallet.

Förstår inte riktigt vad du menar hehe, men det är säkert som du säger! Skriv gärna till mig i PM så jag förstår läget bara

Visa signatur

i7 7700K | MSI Z270 GAMING PRO CARBON | GTX 970 Strix | 16GB DDR4 2400MHz | Corsair HX 750W | Phanteks PH-TC14PE (3 Custom Fans) | WD Green SSD 240GB | 2x WD Green's 5TB HDD | Acer 24" Predator XF240H 144Hz | BenQ XL2411T 144Hz | Corsair K65 MX RED | SS Rival 310 | HyperX Cloud II | NZXT H440W White | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av GAPa:

*tråd rensad*

Jag tog bort ett inlägg där någon utgav sig för att uttala sig å en annan medlems vägnar, trots att så inte var fallet.

Fattade vad du menade nu, det var nån som skrev att nån sökte klan fast han inte gjorde det, sorry! Mvh MrWiberg!

Visa signatur

i7 7700K | MSI Z270 GAMING PRO CARBON | GTX 970 Strix | 16GB DDR4 2400MHz | Corsair HX 750W | Phanteks PH-TC14PE (3 Custom Fans) | WD Green SSD 240GB | 2x WD Green's 5TB HDD | Acer 24" Predator XF240H 144Hz | BenQ XL2411T 144Hz | Corsair K65 MX RED | SS Rival 310 | HyperX Cloud II | NZXT H440W White | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem

Lite sugen att ev prova hos er faktiskt, lite inaktiv clan här just nu.
Men du skrev spel 3-4 ggr per vecka, några speciella tider eller bara random?
Kan bara på kvällarna 21-24 typ, spelar nästan varje dag.

rank 61 (16)
s/min 453
k/d 1.04 (Sög hästpung i början men betydligt bättre nu, 1.98 senaste veckan)
skill 751
acc 15.8%
Kör alla klasserna

Kör redan med teamspeak

EDIT: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Obalaan/stats/47...

Visa signatur

| Intel i7 10700K | Gigabyte RTX 3090 Waterforce |
| 32gb Ram | 250gb 970 EVO & 1TB 860 Evo |
| Acer Predator 34" 120hz G-Sync 3440x1440 |

Permalänk
Medlem

Jag kanske kan joina

Börjat lira lite nu igen, hade slutat för snart 1 år

Har en KD på 2.14 tror jag, spelar väl mycket offensiv
Var med i en Klan innan jag sluta,
20 Acc.
Spelar allt, men oftast Sniper, och inte en sån som ligger någonstans o skjuter bara, gillar o gå i Close
Har 3.4 sikte på SV98n sen gogogo!:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Obalaan:

Lite sugen att ev prova hos er faktiskt, lite inaktiv clan här just nu.
Men du skrev spel 3-4 ggr per vecka, några speciella tider eller bara random?
Kan bara på kvällarna 21-24 typ, spelar nästan varje dag.

rank 61 (16)
s/min 453
k/d 1.04 (Sög hästpung i början men betydligt bättre nu, 1.98 senaste veckan)
skill 751
acc 15.8%
Kör alla klasserna

Kör redan med teamspeak

EDIT: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Obalaan/stats/47...

Sedärja, du är välkommen att skicka in en ansökan! Nja mest bara lite random, sen går vi igenom träningstider och match tider med alla ny medlemmar när dom kommer! Mvh MrWiberg

Visa signatur

i7 7700K | MSI Z270 GAMING PRO CARBON | GTX 970 Strix | 16GB DDR4 2400MHz | Corsair HX 750W | Phanteks PH-TC14PE (3 Custom Fans) | WD Green SSD 240GB | 2x WD Green's 5TB HDD | Acer 24" Predator XF240H 144Hz | BenQ XL2411T 144Hz | Corsair K65 MX RED | SS Rival 310 | HyperX Cloud II | NZXT H440W White | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

Jag kanske kan joina

Börjat lira lite nu igen, hade slutat för snart 1 år

Har en KD på 2.14 tror jag, spelar väl mycket offensiv
Var med i en Klan innan jag sluta,
20 Acc.
Spelar allt, men oftast Sniper, och inte en sån som ligger någonstans o skjuter bara, gillar o göra sniper i Close
Har 3.4 sikte på SV98n sen gogogo!:)

Kul! det är bara att skicka en ansökan på hemsidan eller om du lägger till mig BL!
Mvh MrWiberg

Visa signatur

i7 7700K | MSI Z270 GAMING PRO CARBON | GTX 970 Strix | 16GB DDR4 2400MHz | Corsair HX 750W | Phanteks PH-TC14PE (3 Custom Fans) | WD Green SSD 240GB | 2x WD Green's 5TB HDD | Acer 24" Predator XF240H 144Hz | BenQ XL2411T 144Hz | Corsair K65 MX RED | SS Rival 310 | HyperX Cloud II | NZXT H440W White | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem

Har spelat med dessa lirare ett tag nu! Ett härligt och glatt gäng!

Visa signatur

Rigg: Asus Z790-F Gaming, MSI RTX 4090 Suprim, 1+2tb Kingston Fury Renegade m2 SSD, HDD 1tb, 32GB 6400Mhz DDR5, i9 13900K, 1200W PSU, , Fractal Design Meshify RGB , Deepcoler LT720.

Permalänk

Får man bli medlem? Eller just det ja, är redan med Faktiskt ett riktigt gött gäng, rekommenderas

Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Permalänk
Geeks Gaming

Är sugen.. spela aktivt under toppen på bf3... klanen jag va en del av låg top10 i ESL på 4on4 SQR.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Är nog också rätt så sugen på att gå med men är inte lika aktiv nu som man förut var, får nog vänta tills 4an släpps och återkomma

Permalänk
Medlem

Kul grabbar! Har lagt till er båda!

Visa signatur

i7 7700K | MSI Z270 GAMING PRO CARBON | GTX 970 Strix | 16GB DDR4 2400MHz | Corsair HX 750W | Phanteks PH-TC14PE (3 Custom Fans) | WD Green SSD 240GB | 2x WD Green's 5TB HDD | Acer 24" Predator XF240H 144Hz | BenQ XL2411T 144Hz | Corsair K65 MX RED | SS Rival 310 | HyperX Cloud II | NZXT H440W White | Win 10 Pro

Permalänk

Måste man använda M16A3 i BF3 eller får man gå efter egna preferenser? (AEK i detta fall)

Visa signatur

Dator: I7 37.... Skit i det! den är bäst... för mig

Permalänk
Skrivet av Hannorden:

Måste man använda M16A3 i BF3 eller får man gå efter egna preferenser? (AEK i detta fall)

Det som går bäst för dig gäller!

Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Permalänk

Är sugen på att testa om det går för sig, är bara 15 men mogen för min ålder så dra inga slutsatser i förväg är ni snälla

Spelar alla klasser men ändrar oftast beroende på lag, gamemode, map osv.

Mina lifetime stats stämmer inte riktigt då jag hade en cpu som flaskade satan så FPSn föll ner på 7 varje halv minut eller så.
Återställde dock de man kan som premium.

667 score/min
20,3 Acc
1.05 W/L
1,7 K/D

Lifetime stats:

Skill: 731.36
Ca 430h speltid
Lvl 44

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hannorden:

Måste man använda M16A3 i BF3 eller får man gå efter egna preferenser? (AEK i detta fall)

Klart man får gå efter egna preferenser?

Visa signatur

i7 7700K | MSI Z270 GAMING PRO CARBON | GTX 970 Strix | 16GB DDR4 2400MHz | Corsair HX 750W | Phanteks PH-TC14PE (3 Custom Fans) | WD Green SSD 240GB | 2x WD Green's 5TB HDD | Acer 24" Predator XF240H 144Hz | BenQ XL2411T 144Hz | Corsair K65 MX RED | SS Rival 310 | HyperX Cloud II | NZXT H440W White | Win 10 Pro