Logitech G35
Hejsan!
Jag pratade med några kompisar som båda tyckte att Logitech G35 är ett riktigt bra och prisvärt headset. Sedan letade jag runt på nätet och de flesta höll med om att Logitech G35 är ett mycket bra och prisvärt headset.
Då tänkte jag kolla sweclockers testcenter snabbt för att få mina uppgifter bekräftade, men vad ser jag? De sågar Logitech G35 brutalt.
"Det går dock inte att bortse ifrån det plastiga och obekväma, det konstlade och överdrivna. Lurarna sitter inte bra, de känns inte bra och de låter framförallt uselt. Det är för mig helt obegripligt hur man kan tycka att det oväsen som uppstår med den "ljudförbättrande" mjukvaran är behagligt – eller ens "tufft". Logitech G35 är inte tuffa."
Det är för mig obegripligt att någon kan uttrycka sina åsikter på detta sätt. Det ska ju vara en utvärdering Logitech G35 som man kan räkna vidare på för att få utvärderingen bekräftad eller komma fram till att den var felaktig. Det enda jag ser här är en persons personliga åsikter som varken stämmer överens med mina eller några jag känner. Det plastiga och obekväma? Jag föredrar släta "kuddar" varje dag i veckan framför de andra som faktiskt gör mig illamående. Det konstlade och överdrivna? Vad är det ens han syftar på? Det framgår inte i texten.
Jag tycker att det är konstigt att det här ens fick publiceras. Jag hittade ett tiotal mer formuleringar när jag läste utvärderingen som var helt absurda. Det jag vill poängtera i detta inlägg, ifall du funderar över att köpa Logitech G35 så borde du veta att det både är prisvärt och ett riktigt bra headset, faktiskt.