Permalänk
Medlem

Mitt tangentbord är cepe!

Tjenaa ! Har ett litet problem med mitt Razer MMO keyboard.. Bokstaven y går inte o skriva in med tangentbordet.. Den är ca 2månader gammal..
Kan just nu skriva y då jag kopierat o sen klistrar in bokstaven.. Sjuuukt störande.. Hjälp!?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hot2Hot:

Tjenaa ! Har ett litet problem med mitt Razer MMO keyboard.. Bokstaven y går inte o skriva in med tangentbordet.. Den är ca 2månader gammal..
Kan just nu skriva y då jag kopierat o sen klistrar in bokstaven.. Sjuuukt störande.. Hjälp!?

Om det bara är två månader gammalt har du ju garanti kvar. Snacka med stället du köpte det från.

Visa signatur

[ SLI Titans, Nvidia Surround ]

Permalänk
Skrivet av Hot2Hot:

Sätt även en mycket lämpligare rubrik då mod snart ändrar och ger tillsägelse. Men som sagt, garanti!
Annars kan du testa på annan port och sedan dator om felet repeterar. Då får du garanterat ett nytt!

Visa signatur

Citera för lättare svar!
Main: Core i7 3820 3,6GHz @ Corsair H50 - Asus P9X79 - Corsair Vengance 4x4GB 1600mhz -
80GB Intel X25-M G2 - 240GB Corsair Force GS - 3TB HGST HDD - Corsair HX 1000W - Sapphire Radeon R9 290x Tri-X
NAS: Lagring: 6TB RaidZ - Backup: 3TB Raid 1 - FreeNAS 9.3 Uplink: Telia Fiber 100/100

Permalänk
Medlem

Helt klart sönder. Är ju skumt om bara en bokstav slutar fungera? Du har bootat om ? testat alla portar ? funkar inga alternativ. Do a RMA :3

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk
Medlem

Har Razer progamvara för att programmera in vad de vill på vilken knapp du vill? Kolla upp det först så du inte satt "ingen funktion" på y knappen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Har Razer progamvara för att programmera in vad de vill på vilken knapp du vill? Kolla upp det först så du inte satt "ingen funktion" på y knappen.

Där va felet ! Tack så mycket, nu funkar det !

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hot2Hot:

Där va felet ! Tack så mycket, nu funkar det !

Score! Blir alltid glad när man ger ett tips som är lösningen

Men gött att det bara var det!