Har en iPhone 5, alla som ringer visas som dolda nummer

Permalänk
Medlem

Har en iPhone 5, alla som ringer visas som dolda nummer

Tjena.

Har en sån här Rotten Apple iFruit 5 som jag knappt förstår mig på, och när alla ringer så är det okänt uppringnings-ID eller något liknande som det står. Uruselt ifall det är viktiga samtal, men också uruselt ifall man råkar svara på alla försäljare, och reklamnissar som ringer stup i kvarten.. På min gamla Android med samma SIM-kort, så ser jag åtminstone numren som ringer. Det är vad jag kallar underbart.. Hur fixar man det här lilla problemet i en iFruit 5 med iOS7?
Eller är det typ raka vägen till ThePhoneHouse som gäller, för inköp av kopian som fungerar, jag menar, är det raka vägen för inköp av Samsung Galaxy S4?

Visa signatur

8700K 5GHz | RTX2060 Super | Corsair Vengeance LPX 32GB 3600MHz | Fedora Linux

Permalänk
Medlem

Gå till TPH så fixar dem det säkert.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

tänker inte på det då jag svarar direkt men jag får för mig att det stått hela tiden för min del.. hittar inget sådant i inställningarna så jag skulle tippa på att det är när folk med dolt nummer ringer till dig..

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon186252:

tänker inte på det då jag svarar direkt men jag får för mig att det stått hela tiden för min del.. hittar inget sådant i inställningarna så jag skulle tippa på att det är när folk med dolt nummer ringer till dig..

På min gamla Android med samma SIM-kort, så ser jag åtminstone numren som ringer. Samma personer dessutom.

Visa signatur

8700K 5GHz | RTX2060 Super | Corsair Vengeance LPX 32GB 3600MHz | Fedora Linux

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av bullen181:

På min gamla Android med samma SIM-kort, så ser jag åtminstone numren som ringer. Samma personer dessutom.

aha nää då vet jag inte.. kanske är nån grej de knasa till i någon uppdatering. har du senaste? annars får du väl ringa till antingen affären eller apple o kolla :/