Keyboard cover till toshiba encore atom 8"?

Permalänk
Medlem

Keyboard cover till toshiba encore atom 8"?

Hej!

Någon som vet vart jag kan hitta ett keyboard cover till toshiba encore atom 8"?
Kan inte hitta något som är gjort specifikt för plattan.

Permalänk
Medlem

Har köpt ett Microsoft Wedge till min. Det är det som Toshiba har på sin hemsida för Encore 8. Skyddet till tangentbordet går att använda som ställning.

Inte det lättaste, men riktigt bra känsla i tangenterna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredl:

Har köpt ett Microsoft Wedge till min. Det är det som Toshiba har på sin hemsida för Encore 8. Skyddet till tangentbordet går att använda som ställning.

Inte det lättaste, men riktigt bra känsla i tangenterna.

Ah, tackar, antar att det får bli något sådant om jag inte hittar ett skydd med inbyggt tangentbord.

Permalänk
Medlem

Finns ett till Note 8,som passar någorlunda bra iaf. Går at hitta på ebay. Note 8 detachable bluetooth keyboard case.

Köpte själv en Encore och letar efter ett hyggligt tgb. Denna var den bästa jag hittade.

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem
Skrivet av ares93:

Finns ett till Note 8,som passar någorlunda bra iaf. Går at hitta på ebay. Note 8 detachable bluetooth keyboard case.

Köpte själv en Encore och letar efter ett hyggligt tgb. Denna var den bästa jag hittade.

Har du testat det själv? Såg att Note 8 är lite mindre än Encore men det kanske passar ändå?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patabata:

Har du testat det själv? Såg att Note 8 är lite mindre än Encore men det kanske passar ändå?

Nej, min har inte kommit än. Tar typ 2 veckor.

Det var nån på tabletpcreview som beställde först. Det är tajt men det ska tydligen passa.

http://forum.tabletpcreview.com/toshiba/60117-toshiba-encore-...

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem
Skrivet av ares93:

Nej, min har inte kommit än. Tar typ 2 veckor.

Det var nån på tabletpcreview som beställde först. Det är tajt men det ska tydligen passa.

http://forum.tabletpcreview.com/toshiba/60117-toshiba-encore-...

Fint! Tack för infon

Skickades från m.sweclockers.com