Billigaste onlineaffären i sverige?

Permalänk
Medlem

Billigaste onlineaffären i sverige?

Jag ska precis till att beställa ny dator och skulle behöva lite tips om var jag hittar delarna billigast.

Följande är vad som ska inhandlas:

P4 2,53
Gigabyte 8SQ800 moderkort
Kingston eller Corsair 2x256 DDR433 ram
Seagate 80 eller 120GB, 7200 rpm, 8mb cache
Gigabyte Radeon 9700 Pro (mest troligt, kan även bli 9700)
Antec 330W Truepower (räcker den till förresten, hört Pro kortet vill ha mycket kräm?)

17" LCD skärm, inte valt vilken än.

Så, var får jag mest pengar över till krogen i helgen?

-Erik

Permalänk
Medlem

Kika på Komplett.se och Datorbutiken.com, båda utmärkta butiker. Finns många trådar om båda butikerna. För båda gäller att om varan som du vill ha inte finns i lager kan du få vänta, och ta preliminära leveransdatum för vad de är, preliminära.

Permalänk
Medlem

kolla även oneshop.nu som är en het uppstickare som är riktigt billga på alt och har fast frakt på 80kr, har handlat där flera gånger och kommer göra det i forstsättningen med så länge nån annan butik inte har väldigt mycket lägre pris.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dhanjel
kolla även oneshop.nu som är en het uppstickare som är riktigt billga på alt och har fast frakt på 80kr, har handlat där flera gånger och kommer göra det i forstsättningen med så länge nån annan butik inte har väldigt mycket lägre pris.

Just nu frakt för sweclockers @ datorbutiken är 0kr...
Och titta oneshop reklamen på den här sidan så ser du att frakten är 69kr oavsett hur mycket du handlar...

Visa signatur

Desktop: i7 2600k @ 4.2GHz, RX480, z77-MPOWER, 16GB DDR3, 120GB+240GB SSD, 3TB HDD, FD R4, 750W
Laptop: Asus x550J + MSI GE620DX | Mobil: Nexus 6P + Nokia X2 DS | Konsol: PS4, PS3 & PSVita

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NoClue

Just nu frakt för sweclockers @ datorbutiken är 0kr...
Och titta oneshop reklamen på den här sidan så ser du att frakten är 69kr oavsett hur mycket du handlar...

Hur får man till den frakten?

Visa signatur

Hej, mina flickor, lyfta på kjolen, dansa och skratta, hör basfiolen!
Ge fader Berg konfonium och Hoglands med gröna blan!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Konfonium

Hur får man till den frakten?

Läs datorbutiken reklam(med sovande gubben) på första sidan här på sweclockers.com... så vet du också...

Visa signatur

Desktop: i7 2600k @ 4.2GHz, RX480, z77-MPOWER, 16GB DDR3, 120GB+240GB SSD, 3TB HDD, FD R4, 750W
Laptop: Asus x550J + MSI GE620DX | Mobil: Nexus 6P + Nokia X2 DS | Konsol: PS4, PS3 & PSVita

Permalänk
Medlem

Postförskott får du ju ändå betala om du inte vill / eller har kreditkort, så det blir samma frakt på båda ställerna just nu