Permalänk
Medlem

Skulle göra samma sak som "The Evil Bug" men då gick lampejäveln. Fan! Jag som hade fått insperation!

Visa signatur

Nuclear Winter

Permalänk
Medlem

jäklar jag fick lust att göra ett antal lampinköp.....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Evil Bug
Hehe, nu har ni inspirerat mig.
Mina två röda 25W lampor åkte in under sängen respektive byrån.
Grrrrr.....

Edit:
http://w1.131.telia.com/~u13130260/kul.jpg

NEJ, det är inte ett foto från en rysk spionsattelit, det är min webcam som gillar att ändra färgerna...:cool:

skaffa en röd ljusslinga istället mkt lugnare sken ifrån dom..
finns på din lokala el-butik eller närmaste åhlens.

edit: förresten sover du i en bäddsoffa?!?!

Visa signatur

"Datorn har ju fan mer dragningskraft än jorden. Skulle jag ramla skulle jag hamna i datorstolen & inte på golvet."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JZ0NiC

skaffa en röd ljusslinga istället mkt lugnare sken ifrån dom..
finns på din lokala el-butik eller närmaste åhlens.

edit: förresten sover du i en bäddsoffa?!?!

Det är ett lungt ljus även om det inte ser ut så på bilden.
Och, ja jag bor i en ombyggd bäddsoffa.:D

Permalänk
Hedersmedlem

UV-lampa i sovrummet, hmmm .. kan ju "avslöja" tidigare encounters så att säga, om man då inte tvättar sängkläderna frenetiskt

Well, får se om jag orkar förverkliga min lilla idé om att borra 2000 hål efter golvlisterna, fästa 2000 röda lysdioder, löda 4000 ben på dem och koppla in allt sammans

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MjO
UV-lampa i sovrummet, hmmm .. kan ju "avslöja" tidigare encounters så att säga, om man då inte tvättar sängkläderna frenetiskt

Well, får se om jag orkar förverkliga min lilla idé om att borra 2000 hål efter golvlisterna, fästa 2000 röda lysdioder, löda 4000 ben på dem och koppla in allt sammans

Det blir ett jävla jobb i alla fall

Men nu vet jag hur jag ska inreda min lägenhet i alla fall. Pimage powha

Permalänk
Medlem

Finns det nån bra sida för att inhandla lite dekorativ belysning? Har kollat runt lite på Hobbex hemsida och några andra sidor, men inte funnit nån riktigt bra sida med ett något större utbud, så alla tips är välkomna.

Visa signatur

Lillhjärta - 60 warrior @ ravencrest [Twilight]

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

hade jag haft en digitalkamera så hade ni fått se...

hobbex ljusslingor e ganska bra. har en "inuti" en vägg uppe i taket så men inte ser slingan utan bara ljuset som går upp i taket.

Visa signatur

[size="1"]trodde att jag hade koll på läget... men när jag öppnade dörren o kom ut
i den stora världen så fattade jag att jag inte fattade...[/size]

Permalänk
Medlem

fixa en kamera då?
så svårt kan det väl inte vara?

Visa signatur

"Datorn har ju fan mer dragningskraft än jorden. Skulle jag ramla skulle jag hamna i datorstolen & inte på golvet."