Permalänk

OpenVPN via Bahnhof

Tjena!

Har tjänsten integrity VPN via Bahnhof. Nu har jag gått och skaffat en bra router ifrån asus (RT-AC88U) som stödjer OpenVPN. Har testat lite fram och tillbaka att få igång tjänsten via routern, men utan någon större framgång.

Någon här som kör med Bahnhofs tjänst och som fått igång detta via sin router? Vore mycket tacksam för all hjälp jag kan få

//RoAD

Visa signatur

o0[ System I ]0o .:.Chassi.:. Fractal Design Define R5 .:. PSU.:. Corsair 850w .:. Mobbo.:. ASUS Z170 PRO GAMING .:.CPU.:. Intel Core i7 6700K .:.Minnen.:. Kingston HyperX 16GIG .:.HD:s.:. SSD Samsung 128/240gig, SSD Corsair 120gig, WD 1TB .:.GK.:. ASUS GeForce GTX 980 Ti
o0[ System II ]0o .:.AsRock Core 100HT-BD.:.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RoadKillZ:

Tjena!

Har tjänsten integrity VPN via Bahnhof. Nu har jag gått och skaffat en bra router ifrån asus (RT-AC88U) som stödjer OpenVPN. Har testat lite fram och tillbaka att få igång tjänsten via routern, men utan någon större framgång.

Någon här som kör med Bahnhofs tjänst och som fått igång detta via sin router? Vore mycket tacksam för all hjälp jag kan få

//RoAD

Kan du inte skriva ut vad du har gjort och vilken guide du har eventuellt följt.
Då blir det lättare att se vad du har gjort.

Visa signatur

| Citera för svar! | Gilla bra inlägg! |

Permalänk
Skrivet av BrusE:

Kan du inte skriva ut vad du har gjort och vilken guide du har eventuellt följt.
Då blir det lättare att se vad du har gjort.

https://www.youtube.com/watch?v=caK5rL7ZsI8 men jag gjorde ingen ändring för DNS och det borde inte behövas. Det jag behöver hjälp med egentligen är hur dessa inställningar ska vara:

Kommer du åt bilden?

Visa signatur

o0[ System I ]0o .:.Chassi.:. Fractal Design Define R5 .:. PSU.:. Corsair 850w .:. Mobbo.:. ASUS Z170 PRO GAMING .:.CPU.:. Intel Core i7 6700K .:.Minnen.:. Kingston HyperX 16GIG .:.HD:s.:. SSD Samsung 128/240gig, SSD Corsair 120gig, WD 1TB .:.GK.:. ASUS GeForce GTX 980 Ti
o0[ System II ]0o .:.AsRock Core 100HT-BD.:.

Permalänk
Medlem

Det finns en kanonguide här på Sweclockers som tjänar som grund för hur du sätter upp Bahnhofs VPN-tjänst.

Jag använde den med vissa modifikationer och fick det att fungera utan problem.

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Skrivet av xtQ:

Det finns en kanonguide här på Sweclockers som tjänar som grund för hur du sätter upp Bahnhofs VPN-tjänst.

Jag använde den med vissa modifikationer och fick det att fungera utan problem.

Ahhh fint! Ska kika på det

Månge tack!

Visa signatur

o0[ System I ]0o .:.Chassi.:. Fractal Design Define R5 .:. PSU.:. Corsair 850w .:. Mobbo.:. ASUS Z170 PRO GAMING .:.CPU.:. Intel Core i7 6700K .:.Minnen.:. Kingston HyperX 16GIG .:.HD:s.:. SSD Samsung 128/240gig, SSD Corsair 120gig, WD 1TB .:.GK.:. ASUS GeForce GTX 980 Ti
o0[ System II ]0o .:.AsRock Core 100HT-BD.:.

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd rensad*

Har tagit bort något mindre hjälpsamt inlägg

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord