Kommer inte ihåg lösenordet på ett Gamil konto som jag har

Permalänk
Avstängd

Kommer inte ihåg lösenordet på ett Gamil konto som jag har

Hej,

Jag har många Gmail konto och jag hade skrivit ner lösenordet i ett notepad och sen så råka jag glömma att spara det så när jag starta om min dator så försvann det.

Då jag måste få tillbaka det konto då jag har Paypal och massor andra saker så måste fixa tillbaka den på något sätt hur ska jag göra det?

Jag har provat på Gmail men det står att det inte gick att hjälpa till.

Jag kommer ihåg mitt gammal lösenord som jag hade innan jag byte,

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Avstängd

Du har kanske angett ditt mobilnummer som de kan skicka nya koden till dig?

Visa signatur

12700k@/7200c34@7800/msi z790 itx

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DST:

det står la vilket mobilnummer du har?

Jag la aldrig ditt något. :/

Visa signatur

Om mig ----> #16970666

Permalänk
Rekordmedlem

Om du inte har angett nått annat sätt att komma in typ telefon eller annat mailkonto så är det nog trätt kört med gmailen men Paypsal har ju egna rutiner för att återställa konton.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Har också en gmail jag vill komma åt men verkar inte gå då jag glömt svaret på hemliga frågan. Tog en dum fråga..

Bara typ 100 (privata/dolda) videos på youtube jag inte kommer åt igen

Lycka till med din men verkar svårt att få tillbaks.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mrqaffe:

Om du inte har angett nått annat sätt att komma in typ telefon eller annat mailkonto så är det nog trätt kört med gmailen men Paypsal har ju egna rutiner för att återställa konton.

Men det måste ju finnas andra sätt?

Visa signatur

Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

@superegg:
Vet inte om du har provat Account support
Där får man möjlighet att bl.a ange sitt gamla lösenord.

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Medlem

Använder du samma konto i Android telefon så bör du kunna få tillbaka kontot. Man "verifierar" sig med mobilen.
https://accounts.google.com/signin/recovery Frågar den senaste lösenord klicka på "vet ej".

Visa signatur

PC Specifikationer:
5900X (U14S) | Gigabyte X570 | 32 GB DDR4-3200
RMx 650W | RTX 4060 | Dell U2415 UltraSharp

Permalänk
Medlem

Jag vet inte, men om du går in i din webbläsare och kollar på lösenordet för det specifika gmailkontot? Så gör jag när jag glömt mitt, men kanske missuppfattat något.

Visa signatur

MSI B450 | Ryzen 7 5800X3D, Hyper 212 EVO | 32GB 3600MHz | GTX 1070 | Seasonic 750w | LG Ultragear 27GP850 | Sony MDR-1A

Permalänk

Det blir svårt om du inte har safeat med en annan enhet som är inloggad, recovery mail adress, sms eller så!

Permalänk
Medlem

Idag när man registrerat konton kräver den att man anger något mobilnummer eller sekundär epost. Tror även de uppmanat om att skydda kontot och aktivera sådana funktioner.

Har du glömt och inte kan gissa dig rätt, samt inget av ovan är du tyvärr rökt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lorault:

Använder du samma konto i Android telefon så bör du kunna få tillbaka kontot. Man "verifierar" sig med mobilen.
https://accounts.google.com/signin/recovery Frågar den senaste lösenord klicka på "vet ej".

Har gjort det, det ända som jag kan ge är när konto skapas mer än så kan man inte skriva in på deras sidan.

Får upp det här "Google kunde inte verifiera att du är du, så du kan inte logga in på det här kontot just nu.".

Visa signatur

Om mig ----> #16970666