Intervju hos Svenska DataNätverket. Osäker på adress.

Permalänk

Intervju hos Svenska DataNätverket. Osäker på adress.

Hej jag ska på intervju hos Svenska DataNätverket.
Men jag vet inte vart deras huvudkontor ligger i Huddinge.
Får bara fram en persons privata bostad via adress när jag kollar genom Google.
Någon som vet vart det ligger?

§3.1
Permalänk
Medlem

Ring dom?

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk
Medlem

Det kanske är ett test? Om du inte hittar dem är du kanske inte värdig jobbet.

Nä men fråga personen du varit i kontakt med? Är väl inget konstigt?

Permalänk

Tänkte göra det men dem har inte öppet just nu och ska dit tidigt imorgon.
Men jag lär nog hinna ringa dem imorgon innan jag åker dit.
Ville bara kolla om någon visste här vart det log.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KillaHappy:

Hej jag ska på intervju hos Svenska DataNätverket.
Men jag vet inte vart deras huvudkontor ligger i Huddinge.
Får bara fram en persons privata bostad via adress när jag kollar genom Google.
Någon som vet vart det ligger?

Svenska DataNätVerket ab
Bryggarv. 19

141 40 Huddinge

Så det är nog till den privata bostaden du ska

Permalänk
Medlem

--- Redigerat. Jag var lite dryg.

Permalänk
Skrivet av Killmaster:

Svenska DataNätVerket ab
Bryggarv. 19

141 40 Huddinge

Så det är nog till den privata bostaden du ska

när jag väl gör det och kollar på Google Maps så hamnar man i ett bostadsområde.

Permalänk

Tack för alla snabba svar, jag ringer dem istället imorgon för vara säker.

Permalänk
Medlem

Lycka till med jobbet!

Permalänk
Medlem

Jag rekommenderar att man besöker platsen innan intervju. Det brukar jag alltid göra. Google Maps är däremot från Augusti 2010.

Visa signatur

PC Specifikationer:
5900X - RTX4060 - 32 GB DDR4 - Dell 16:10 U2415 IPS

Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem

@KillaHappay

Jag ändrade trådens titel så att det tydligare framgår vad det är du önskar hjälp med.

Mvh
Überklass
Moderator

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Stockholm:
Svenska DataNätVerket ab
Bryggarv. 19

141 40 Huddinge

Enligt hemsidan, kan kanske stämma?

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mulle:

--- Redigerat. Jag var lite dryg.

Men inte lika dryg som nya YES diskmedel.

/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem

@KillaHappy hur gick det hittade du, gick intervjun bra?

Permalänk
Medlem

Tror det är en privat bostad. Sett bilarna stå vid en villatomt iallafall.
Ligger väl precis vid rådsparken.
Mvh Huddinge-bo (föredetta iaf)

Permalänk

@mattoys: tyvärr sket det sig, dem hade krav på körkort fast dem inte hade nämnt det på deras annons.
Allt annat var bra i övrigt tills körkortsfrågan kom.
Dem skyllde även på mig att jag missat läst det trots att jag nu idag kollade annonsen igen där inget körkortskrav nämnts.

Bildbevis

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lifooz:

Men inte lika dryg som nya YES diskmedel.

/Lifooz

HAHAHAHA , Strike

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av KillaHappy:

@mattoys: tyvärr sket det sig, dem hade krav på körkort fast dem inte hade nämnt det på deras annons.
Allt annat var bra i övrigt tills körkortsfrågan kom.
Dem skyllde även på mig att jag missat läst det trots att jag nu idag kollade annonsen igen där inget körkortskrav nämnts.

Bildbevis

Jävla luffare som skyller på dig, kan ju vara bra om dom har koll på sina egna annonser, klåpare.

Permalänk
Medlem

Finns väl knappt ett företag som inte har krav på körkort, om man så inte behöver köra en meter i jobbet.

Nu har jag förvisso inte behövt söka så många jobb, men tycker det känns i stort sett som ett allmänt krav ?
(sett till annonser jag stött på, jobb som andra sökt etc)

Körkort kan vara bra att ha i vilket fall. Väldigt bra.

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Skrivet av JG09:

Jävla luffare som skyller på dig, kan ju vara bra om dom har koll på sina egna annonser, klåpare.

Jag fick ingen ursäkt, snarare tyckte dem att jag var dryg för att jag kom på deras misstag.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Karaff:

Finns väl knappt ett företag som inte har krav på körkort, om man så inte behöver köra en meter i jobbet.

Nu har jag förvisso inte behövt söka så många jobb, men tycker det känns i stort sett som ett allmänt krav ?
(sett till annonser jag stött på, jobb som andra sökt etc)

Körkort kan vara bra att ha i vilket fall. Väldigt bra.

Allmänt krav kanske mer på landsbygden, men bor man centralt så är det ganska smidigt att ta sig runt kollektivt.
Körkort är självklart väldigt bra, ska nyligen kommit ett förslag från något politiskt parti om att man ska kunna använda CSN lån för att ta körkort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KillaHappy:

Jag fick ingen ursäkt, snarare tyckte dem att jag var dryg för att jag kom på deras misstag.

Du upptäckte ju deras misstag först när du kom hem, så de kanske snarare uppfattade dig som nonchalant för att du upptar deras tid i onödan genom att söka ett jobb som montör i storstockholm?
Det är som att vända i dörren hos SL och säga; det stod inget om körkortskrav för att bli bussförare!

Det är alltid någon annans fel....

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Sötast

Ryser alltid när jag ser deras bilar.... Ogillar hur de skriver DataNätVerket *BLÄ*

Permalänk
Skrivet av Dr.Mabuse:

Du upptäckte ju deras misstag först när du kom hem, så de kanske snarare uppfattade dig som nonchalant för att du upptar deras tid i onödan genom att söka ett jobb som montör i storstockholm?
Det är som att vända i dörren hos SL och säga; det stod inget om körkortskrav för att bli bussförare!

Det är alltid någon annans fel....

Visst nu är det ju så att det är ett Service Jobb, precis som målare, snickare, golvläggare, elektriker,
det är ingen självklarhet att alla har körkort eller behov av det så länge det finns goda förbindelser runt sina kunder.
Speciellt om man bor i Stor Stockholm och ska ha någorlunda fungerande kollektivtrafik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KillaHappy:

Visst nu är det ju så att det är ett Service Jobb, precis som målare, snickare, golvläggare, elektriker,
det är ingen självklarhet att alla har körkort eller behov av det så länge det finns goda förbindelser runt sina kunder.
Speciellt om man bor i Stor Stockholm och ska ha någorlunda fungerande kollektivtrafik.

Och du tänkte frakta all din utrustning på bussen? Lol? Det är inte så att en hantverkare kommer tomhänt precis.

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem
Skrivet av KillaHappy:

Du tänkte alltså åka runt med utrustning på bussar och liknanade för att sen promenera till kund? Ser ju proffsigt ut.
Man antar nog att de inte behövs skrivas ut att körkort är krav på sånt jobb.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Hur överlever man ens utan körkort, man kan ju inte handla möbler eller storhandla på ICA eller typ köpa en TV, beställa hem en dator. 😂

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Xtia xProto-L
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo
Motherboard: Asus ROG Strix X570-i Cooler: AC NeXXos 1080mm
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Ryser alltid när jag ser deras bilar.... Ogillar hur de skriver DataNätVerket *BLÄ*

De ger dig DataNätVärkar

(fredag sitter fortfarande i mig)

Skrivet av KillaHappy:

Hade företaget tyckt att du hade varit en ypperligt duktig montör med förträffliga kunskaper, noggrann och snabb och därmed en värdefull person att anställa så hade de säkert gått med på att anställda dig om du hade tänkt att ta körkortet snarast med de första lönerna; och fram tills dess kanske bilpool:a med arbetskamraterna, åka kommunalt eller liknande beroende på hur och var arbetet är och ligger. Detta då om du är i en sits där du försöker skaffa körkort men inte har råd.

Tills dess om du får ett sådant rykte & meriter av din ypperliga skicklighet för de arbete så är det bara att skaffa körkort innan dessa jobbansökan

Permalänk

Nej alla service jobb kräver inte körkort.
Jag har jobbat som snickare samt målare hos företag, och då är det inte så att alla anställda behöver service bil för all utrustning eller dylikt.
Jag hade inga problem med att bli nekad arbete hos dem dä kritikerna hos dem var körkort då dem förklarat att dem behöver folk som kör utrustning samt längre resor till kunder.
Nu var det i försig att jag sökte till installatör för första gången, och inte hade en aning om att körkort var viktigt i den branschen så fanns inte det kravet på annonsen.
Det jag tog illa upp på var att dem inte varit tydliga på sin annons, inget annat.