27" ips 1440, samt byte 4790k mini itx 16gb?

Permalänk
Medlem

27" ips 1440, samt byte 4790k mini itx 16gb?

Har precis fått en lite trängre boende situation så nu är skärmen nerpackad och kör istället tvn som skärm.

Acer Cb270hu. 60Hz, 1440p, ahva/ips. Inga döda pixlar, ständigt omhändertagen. Ska se om jag hittar kvitto, köpt på netonnet förra årets första kvartal. 2000kr

Sen är det så att mitt cities Skylines äter ramminne (10gb) var resten tar vägen har jag ingen aning. Problemet är att mitt moderkort är begränsat till 16gb. Så nu går tankarna i att byta till 6700k, z170i och 32gb ram. Tänkte se om någon sitter på något sådant och samtidigt försöka kränga den nuvarande uppsättningen:
Asus z97i-plus (2015 oktober)
2x8gb ballistix sport (2015 oktober)
4790k (aldrig överklockad, oktober 2016)

Så ser på intresset för det här nu till att börja med. Allt finns på Södermalm i Sthlm. Skicka grejer är inget som gör mig jätte upphetsad.. Mvh Patrik

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Keep on creating

Permalänk
Medlem

Intresserad av skärmen, finns de möjlighet att mötas upp?, alternativt utkörning?

Permalänk
Medlem

Jag har ett Gigabyte X79 UD5, i7 3820 och 24gb ram om du kan tänka dig ett byte. Allt finns på söder också, så slipper du frakt. Skicka ett PM om det är intressant!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag är intresserad av moderkortet, men det behövs skickas. 400 kronor plus frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

2200 för moderkort,Cpu,ram, + frakt om du inte har vägarna förbi Östergötland ?

Permalänk
Medlem

Är intresserad av CPUn. Behöver skickas dock .

Permalänk
Moderator
Moderator

Tangerar 2200 för paketet men möts/hämtar.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

1700 + frakt fōr 4790k

Permalänk

2300kr moderkort,Cpu,ram, + frakt om du inte har vägarna förbi Östergötland ?
Har du kvitto kvar?

Permalänk

@Ink7:
2400kr moderkort, CPU, ram + frakt (helst), annars upphämtning

Permalänk
Medlem

Jag tänker att budgivningen får fortgå till 25e iaf. Nu har jag fått ett hum vad allt kan va värt:) nu står man och väger om det är värt att uppgradera endast för ramminnet, kanske får dra ner på mods och asset istället. Jag meddelar den 25e hur det får bli. Skärmen däremot kan hämtas när som!

Visa signatur

Keep on creating

Permalänk

Måste bara fråga, ser du inte PM eller vill du bara inte svara?
Du behöver inte svara om du inte vill, men bara så jag vet om jag ska leta vidare...

Permalänk

Skojare som inte svarar på PM efter jag tackat ja till att köpa ( utan att pruta dessutom ). Både erbjudit mig att hämta den på plats, eller att han tar med den ner till Jönköping.

Visa signatur

CPU: i7-6900k @ 3,2GHz GPU: NVIDIA GEFORCE GTX1070 8GB RAM: 32GB DDR4 @ 3000mhz CASE: NZXT H440 HDD: 2X Samsung 850 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av ghostbiker:

Skojare som inte svarar på PM efter jag tackat ja till att köpa ( utan att pruta dessutom ). Både erbjudit mig att hämta den på plats, eller att han tar med den ner till Jönköping.

Är i Finland i jobbet i tre veckor så därför inte kunnat åka ner till jkpg! Hade för mig att jag skrev det i pm till dig. Ursäktar jätte mkt om det inte kom fram. Om du fortfarande vill ha den så får du den så klart när jag kommer hem igen? Pga att det blev så med jobbet så blev det ingen jkpg resa.. Siktar på att åka ner när jag kommer hem nästnästa vecka.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Keep on creating

Permalänk
Medlem

Bestämmt att behålla cpu, ram och mobo tills vidare. Blir allt för dyrt att uppgradera i nuläget.. Ville trots allt få en bild av vad mellanskillnaden skulle bli för en uppgradering. Tackar ändå för visat intresse från budgivare. Mvh Patrik

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Keep on creating