priskoll: Intel Core i7-7700K (DELIDDAD)

Permalänk
Medlem

priskoll: Intel Core i7-7700K (DELIDDAD)

vad tror ni man får för en deliddad 7700K? Har ej testat den än

i fungerande skick?

i defekt skick?

Visa signatur
Permalänk
Administrativ avgift

@ggalaxyy: fungerande runt 2000kr , defekt 100kr , icke testad 500-700kr

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk

Defekt har den väl inget värde alls. Det är inte direkt som att man kan plocka reservdelar från den till en annan processor. Möjligen kan man göra ett smycke och lägga ut på etsy. Med tanke på den stora skillnaden i värde är det en stark rekomenndation att försöka testa den innan den säljs.

Visa signatur

Not long ago, the Black Gate of Armonk swung open. The lights went out, my skin crawled, and dogs began to howl. I asked my neighbor what it was and he said, 'Those are the nazgul. Once they were human, now they are IBM's lawyers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr Gluttonius:

Defekt har den väl inget värde alls. Det är inte direkt som att man kan plocka reservdelar från den till en annan processor. Möjligen kan man göra ett smycke och lägga ut på etsy. Med tanke på den stora skillnaden i värde är det en stark rekomenndation att försöka testa den innan den säljs.

kommer försöka testa den under veckan.

Har sålt defekta processorer innan för hundringen så det borde gå!

Visa signatur
Permalänk

@ggalaxyy: Ok, jag kanske skulle varit tydligare. Hundra kronor är självklart pengar, men det är en vanlig lunch för mig. Inget som får mig att orka lägga energi på att sälja någonting för att få. Eftersom värdet är mångfaldigt högre testad, och helt plötsligt blir till pengar man kan göra något med så tänkte jag att det var värt att testa prollen.

Visa signatur

Not long ago, the Black Gate of Armonk swung open. The lights went out, my skin crawled, and dogs began to howl. I asked my neighbor what it was and he said, 'Those are the nazgul. Once they were human, now they are IBM's lawyers