Moto 360 1st Gen - Smartklocka med Android Wear

Permalänk
Medlem

Moto 360 1st Gen - Smartklocka med Android Wear

Säljer nu min Moto 360 1st Gen.

Klockan är fullt fungerande och i bra skick bortsett från en liten spricka i plasten på baksidan, precis vid infästningen till armbandet. Funktionaliteten påverkas dock inte av sprickan och armbandet sitter helt utan problem.

Säljer eftersom jag börjat använda en ny/annan smartklocka.

Följande ingår i försäljningen:
Klockan
Svart originalarmband i läder
Svart originalarmband i metall (monterat för närvarande)
Trådlös originalladdare
Strömadapter UK-> EU

Klockan är köpt i Storbritannien för tre år sedan. Kvitto saknas. Men originalkartong finns.
Då jag har ganska smala handleder så kan man nog behöva justera metallarmbandet för att få det större. Alla länkar finns kvar och ingår i försäljningen. En urmakare kan med lätthet montera tillbaka de länkar som behövs, om man inte har verktygen för att fixa det själv. Samma sak gäller även om man vill montera läderarmbandet istället.

Finns för upphämtning i Stockholm.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

400kr + frakt

Permalänk

450 + frakt

Permalänk
Medlem

Hur är batteritiden nu efter 3 år

Permalänk
Medlem
Skrivet av mazey95:

Hur är batteritiden nu efter 3 år

Har inte använt klockan på snart ett år, men då fick jag med lätthet ut en dag. Körde dock inte med skärmen igång hela tiden. Vill inte lova för mycket men med mitt användande så fick jag ut iaf 1,5-2 dygn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

@Linus K:

Har den legat utan laddning i ett år?
D v s legat i en låda helt utan laddning!

Så rekommenderar dig starkt att ladda den 100% Sen låta den den ligga till 50% och sen ladda den igen! Köra om cyklarna innan du säljer den.

Att låta en enhet som är beroende av ett batteri, låta ligga i ett år, är ingen hit att sälja!

Jag har själv gjort det, köparen blev inte glad.
Så testa det innan du säljer den.

Så slipper du en massa skit.

Jag har som vana att lämna batterier med ca 40% laddning när jag inte ska använda dem på länge. "Ett år" är en grov uppskattning. I verkligheten är det mindre än så. Klockan har dessutom tagits fram och slagits på lite då och då. Innan jag lade upp den för försäljning här så testade jag den och hade den igång i ungefär en halv dag, för att se så att den fortfarande fungerar.

Men för att det inte ska finnas några tvivel om hur batteriet mår så ska jag följa dina råd

Permalänk
Inaktiv

finns den kvar kan jag komma förbi och hämta den för 450 idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon242953:

finns den kvar kan jag komma förbi och hämta den för 450 idag

Du har PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linus K:

Jag har som vana att lämna batterier med ca 40% laddning när jag inte ska använda dem på länge. "Ett år" är en grov uppskattning. I verkligheten är det mindre än så. Klockan har dessutom tagits fram och slagits på lite då och då. Innan jag lade upp den för försäljning här så testade jag den och hade den igång i ungefär en halv dag, för att se så att den fortfarande fungerar.

Men för att det inte ska finnas några tvivel om hur batteriet mår så ska jag följa dina råd

Sorry menade inte att smutskasta din annons!

Men, du borde skrivit från början att " Klockan har dessutom tagits fram och slagits på lite då och då. Innan jag lade upp den för försäljning här så testade jag den och hade den igång i ungefär en halv dag, för att se så att den fortfarande fungerar"

Hur som helst så får du den såld nu

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Sorry menade inte att smutskasta din annons!

Men, du borde skrivit från början att " Klockan har dessutom tagits fram och slagits på lite då och då. Innan jag lade upp den för försäljning här så testade jag den och hade den igång i ungefär en halv dag, för att se så att den fortfarande fungerar"

Hur som helst så får du den såld nu

Ingan fara, tog inte illa upp. Ville bara förtydliga och förklara. Är inte ute efter att lura någon.

Hursomhelst så är klockan såld nu, så jag stänger annonsen.