Nintendo Switch (röd/blå) + Zelda + Mario Kart

Permalänk
Relik 📜

Nintendo Switch (röd/blå) + Zelda + Mario Kart

Säljer vår Nintendo Switch då den inte används. Inköpt i mars 2017. Enheten är i bra skick, undantaget en spricka vid 3,5 mm-utgången (se bild). Enormt oklart hur den uppstod med tanke på världens största fodral, men påverkar oavsett inte funktion.

Alla tillbehör och originalkartong medföljer. Har även spelen Zelda: Breath of the Wild samt Mario Kart 8 på kasett vilka skickas med i paketet. Sist men inte minst, "hård" väskan som rymmer Switch:en tillsammans med en hel hög spel och annat.

Switch: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3154603
Zelda: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3978730
Mario Kart: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3983459

Nypris för allt blir cirka 4 500 kronor. Prisförslag är 3 000 kronor plus eventuell frakt. Vid flera intresserade kör vi budgivning, meddelar i så fall detta i tråden.

Ser helst avhämtning i Solna/Järvastaden, kan även mötas upp centralt i Sthlm dagtid med lite förvarning. Skicka fungerar också, men då närmaste ombud är Postnord blir det ~150 kronor för paket som köparen står för utöver slutbud. Betalning via Swish, vid möte eller i förskott.

All kommunikation i kommentarerna, PM först när affären är i hamn. Jag kommer inte svara på privata meddelanden innan dess. Jag förbehåller mig rätten att i slutänden sälja till den jag vill och som krånglar minst.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

3000 OM du kan och vill mötas upp i Södertälje

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Iksu:

3000 OM du kan och vill mötas upp i Södertälje

Tack för visat intresse! Har tyvärr inte tid eller möjlighet att ta mig till Södertälje.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bjuder 3000 Hämtat den 28 december om båda spelen är Fysisk utgåva. min läskunnighet får de bara till att mario kart är kasett

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 3000:- och kan hämta den.

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av menlivet:

Bjuder 3000 Hämtat den 28 december om båda spelen är Fysisk utgåva. min läskunnighet får de bara till att mario kart är kasett

Skrivet av Gretjek:

Jag bjuder 3000:- och kan hämta den.

Låter ju toppen att båda kan hämta! Som @menlivet säkert förstår prioriterar jag den som kan plocka upp först, skönt att ha det hela avklarat så att säga. Och ja, båda spelen är fysisk utgåva!

Vi kan väl se om någon mer intresserad ramlar in under kvällen, annars hör jag av mig till dig @Gretjek!

Visa signatur