Följ Black Week på SweClockers

CPU Hyfsat akut. Gärna 8th gen

Permalänk
Medlem

CPU Hyfsat akut. Gärna 8th gen

Är ute efter en CPU och skulle behöva en ganska omgående. Är helst ute efter en 8th Gen men är öppen för förslag. Måste dock vara 1151 socket!

Min bror är för tillfället i Värnamo och kan plocka upp det på väg till Norrköping. Kan även mötas någonstans inom Östergötland.

Kom som sagt med förslag!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Jasko:

Är ute efter en CPU och skulle behöva en ganska omgående. Är helst ute efter en 8th Gen men är öppen för förslag. Måste dock vara 1151 socket!

Du vet om att det finns två olika 1151? Har du 1151-2 måste du ha generation 8 eller 9.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Andreaz1: Tack! glömde verkligen bort det! 1151-2 är det jag behöver.

Ändrade annonsen, du spara mig en del huvudvärk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jasko:

Är ute efter en CPU och skulle behöva en ganska omgående. Är ute efter en 8th Gen eller senare. Måste vara 1151-2 socket!

Min bror är för tillfället i Värnamo och kan plocka upp det på väg till Norrköping. Kan även mötas någonstans inom Östergötland.

Kom som sagt med förslag!

Läs hela annonsen här

Har en I3 8100 Quad över efter uppgradering. Fungerar utmärkt, ca 4 mån gammal. Komplett i org kartong med oanvänd box kylare.

1000:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av elixyr:

Har en I3 8100 Quad över efter uppgradering. Fungerar utmärkt, ca 4 mån gammal. Komplett i org kartong med oanvänd box kylare.

1000:-

Vart kan man hämta?

Skickades från m.sweclockers.com