LG UltraFine 5K 27" Display, Eizo 24" LED FlexScan EV2450-WT

Permalänk
Medlem

LG UltraFine 5K 27" Display, Eizo 24" LED FlexScan EV2450-WT

LG UltraFine 5K 27" Display
Skärm som framförallt passar för att programmera på. Köpte den begagnad och har varken kvitto eller garanti på den, men den har endast använts på jobbet och till just programmering vilket den är helt underbar till. Anledningen till att jag säljer den är för att vi på jobbet ska beställa in dessa skärmar till alla anställda varpå jag inte behöver äga en privat längre.

Inga pixeldefekter eller repor, har fungerat klockrent och jag har aldrig haft en bättre skärm när det kommer till utvecklingsmiljö. Apple själva promotar denna på sin hemsida för utveckling inom iOS och OS X.

Pris: Nypris är 13 390 kr, och jag vill ha 8000 för den.

Information om skärm

2st Eizo 24" LED FlexScan EV2450-WT
Har använt som utvecklings -och gamingskärmar privat. Köptes på komplett i slutet på November 2016, kan skicka med kvitto och garantin är 5 år enligt komplett, så det borde finnas en mängd månader kvar. Inga större problem med skärmarna, men de är ju knappast top notch att spela på med sin 1080p och 60hz utan V-Sync eller G-Sync. Stilrena, utan pixeldefekter. Köpte en Ultrawide spelskärm och behöver helt enkelt inte dessa längre.

Kan slänga in 1st (per skärm) iiglo bordfäste 100MM också då jag inte har användning för dessa med min nya skärm. Har inte originalkartonger kvar, men däremot så finns så klart de vanliga stativen också.

Pris: Köpte dom för 3000kr/st vilket de ligger på ungefär idag också. Tänker mig 1200 per skärm och då ingår även iiglo 100MM om man vill ha dessa.

Info om skärm

Info om bordsfäste:https://www.komplett.se/product/836092/datorutrustning/bildsk...

OBS: SKÄRMARNA SKICKAS EJ
Kan däremot mötas upp inom Göteborg/Mölndal/Partille för överlämning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej, undrar om EIZO skärmerna finns kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av gawad:

Hej, undrar om EIZO skärmerna finns kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

Dom finns kvar