Permalänk
Medlem

Enkel mus - glasbord

Hej!

Jag sitter för det mesta framfrör min laptop i vardagsrummet. Hade tänkt att ev. börja spela lite Diablo 2 på den. Finns det någon enkel mus som man kan använda på ett glasbord? Eller kommer en vanlig lasermus att fungera hursomhelst?

Det är svart glas. Alltså inte genomskinligt

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

aldrig tänkt på det, har du ingen du kan låna eller pröva med, annars blir det lika retro som spelet med kul mus

Kör själv diablo 2 just nu eftersom det var ladder reset för 3 veckor sedan tror jag.

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aka_The_Barf:

aldrig tänkt på det, har du ingen du kan låna eller pröva med, annars blir det lika retro som spelet med kul mus

Jag är säker på att jag ska ha en liggandes nån stans men har fan inte hittat den, hehe. Ja en kul mus hade nog varit något

Skrivet av Aka_The_Barf:

Kör själv diablo 2 just nu eftersom det var ladder reset för 3 veckor sedan tror jag.

Man måste unna sig med lite nostalgi ibland

...

Någon annan här på forumet som ev. kan rekomendera någon mus?

Permalänk
Medlem

Jag har annars en Qpad CT Large som du kan få för 50kr.

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: 13PM/Pixel8Pro(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE, S21U, S10+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dashio:

Jag har annars en Qpad CT Large som du kan få för 50kr.

Jag vill helst slippa använda musmatta.

---

Har för övrigt hittat min gammla MX510 och det blev som jag trodde. Det fungerade inte.