Vad spelar du för tillfället?

Permalänk
Medlem

Just nu är det Epic Mickey rebrushed och Smurfarna 2 The prisoner of the green stone, något får man ju lira i väntan på nästa GoW

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify PSU: Corsair RM750x Moderkort: MSI PRO B760-P WIFI DDR4 CPU: Core i5 13600K RAM: Fury Beast DDR4 3600MHz 2x16GB Grafikkort: MSI GeForce RTX 4070 Super 12G VENTUS 2X OC

Permalänk
Medlem

Just nu mkt Close Combat 2.Klassiker

Permalänk
Medlem

Cyberpunk 2077 med DLC:t. Får passa på innan kontakten smälter på mitt 4090.

Permalänk
Medlem

CS2, HOTS

Visa signatur

CPU:5800X
GPU: 3080OC
Jag är mindre sosse än dig #Folding #Sweclockers #AnvänderMinGPU
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...
https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem

Har till slut tagit mig i kragen och lirar Cyberpunk 2077. Grymt bra än så länge

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk

Marvel's Guardians of the Galaxy.

Visa signatur

Gigabyte b550m aorus pro, AMD 5600X, Thermalright peerless assassin 120 se, 2x16GB Corsair, Asus RX 6600 , M.2 Kingston KC3000+WD Black SN750 SE, SSD Intel, WD Ecco green 1TB, EVGA Supernova G2 750W, Fractal D R4. Samsung S24F352FH. Corsair Raptor K40, Steelseries Kana Thor.

Permalänk
Medlem

Day of defeat source.

Hamnade på en server där det diskuterades friskt om vilken pensionsfond de bör satsa på vilket avslöjar spelets ålder och spelarbas... Jag på 32 år var ung. Kanske borde skaffa nya spel att köra. Synd bara att jag inte hittar några roliga spel.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Red Dead Redemption 2. Otroligt spel, särskilt för 175 kr.

Permalänk
Medlem

Kingdom Come: Deliverance II

Visa signatur

Tjo & tjim
Nzxt H7 Flow || ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI || Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB Gaming OC || AMD Ryzen 7 7800X3D || Corsair 32GB DDR5 5200MHz CL40 Vengeance RGB AMD EXPO || NZXT Kraken Elite RGB 360 || Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 1TB & 2TB || ASUS ROG Strix Aura 850W

Permalänk
Medlem

Throne and Liberty, men har typ kommit till stadiet i "MMO" där man bara loggar in och gör sina dailies och sedan inget mer.

Visa signatur

| R7 5700x3D | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Kingston 2x16GB @ 3200mhz cl16 |
| Asus ProArt RTX 4070 Ti Super | Kingston NVMe 512GB + 1TB + 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Permalänk
Medlem

Teamfortress 2, Slår snart 10.000timmars intervallen

Visa signatur

Black smoke doesnt mean engines broke #diesel

Permalänk

Samma som för 20 år sedan. CS och diablo.

Visa signatur

AMD RYZEN 7 9800X3D || AMD Radeon RX 6800 XT Sapphire Nitro+ SE OC || Fractal Design Meshify 2 White || Arctic Liquid 3 || Corsair RM850X V2 || RAM 32GB Corsair Vengeance CL28|| Gigabyte Eagle B850 || SAMSUNG SSD 830 - OCZ-TRION150 - Corsair MP600 - Kingston A2000 || Razer Blackshark V2 || Wooting 80 HE || WLMouse Beast X ||

Permalänk

Jedi survivor, wukong, silent hill 2 remake, alan wake 2, lords of the fallen, dark souls 3 dlcs, remnant 2 dlcs, ff7 rebirth+10 andra. Har mängder med spel jag köpt men aldrig spelat klart🤣

Permalänk
Medlem

Jag har också tagit upp witcher 3 igen och börjar komma in i det, är i sista dlc'n och överväger att börja ett NG+ när den är klar. Samtidigt håller jag på med Ghost of Tsushima NG+, 4e rundan i Elden Ring och Lies of P.

Permalänk
Medlem

bf 2042 just för tillfället

Permalänk
Medlem

Helldivers 2 såklart

Visa signatur

5800X3D - RTX 3080 - LANCOOL 2 MESH

Permalänk
Medlem

Stalker 2. Riktigt bra spel tycker jag. Bra atmosfär, storyn är helt okej än så länge och är nöjd över hur få buggar mot förra spelet jag spelade när det släpptes, Flight Simulator 2024 Karriärsläget var helt broken.

Permalänk
Medlem

Hearts of Iron 4 en del, tidigare i februari blev det en del FFXIV när man kunde logga in utan en prenumeration. Och så X4 också, har varit rätt fast i det sedan jag köpte spelet i Oktober.

Permalänk
Medlem

PoE 2 Hardcore

Permalänk
Medlem

Spelat igenom dom första Metal Gear spelen, riktigt värdelösa... i andra spelet så dök det upp en överviktig skallig man på rollerblades (??) som började dansa runt... Och var 3e steg jag tog så ringde någon random brud mig på telefonen och var passiv-aggresiv som fan "DO YOU REMEMBER WHAT DATE IT IS TOMORROW???"

HELVETE KVINNA jag försöker defusera en jävla bomb här!

2/10

Permalänk
Medlem

Assassin's Creed - Origins

Visa signatur

Why would a dragon hoard gold? Because the dragon represents everything that you’re afraid of. What’s embedded in everything you’re afraid of? Absolutely everything that you need to find. Run from what you’re afraid of, run from exactly what you need to find. Dragons hoard gold because the thing you most need is always to be found where you least want to look. What happens if you go after the dragon? - Jordan Peterson

Permalänk
Medlem

Shadow of the Tomb Raider

Vilket grymt spel story och grafik spelar på ryzen5 7600 och ett 3070 och maxar inställningar. spännande, action , snyggt klurigt , spelat klart storyn på ca 45 timmar nu bara lite fix runt omkring kvar att göra , helt enkelt kanon

Har fler i serien att köra så klarar mig ett tag

Visa signatur

Raz 66

Permalänk

quakeworld (quake 1), bästa spelet som någonsin utvecklats, och utvecklas dagligen fortfarande.

Permalänk
Medlem

Från att enbart spelat WoW senaste omkring 15 åren så gick jag och köpte en Quest 3 (VR). Var lite tveksam först innan jag köpte det men jäklar vad roligt det är. För första gången på, som sagt 15 år så spelar jag så mycket annat. Har varit otroligt trött på spel generellt, inget som jag fastnat för. Vet inte om jag började bli för gammal. Men nu "rullar det på" som fasen.

Eleven Table Tennis
Walking Dead Saint & Sinners (älskar det på VR, skiter på mig 24/7 av rädsla)
Batman Arkhan Shadow
Powerwash Simulator (otippat roligt)
Asgard's Wrath 2
Assassin's Creed Nexus
Walkabout Minigolf

Sen har jag fler spel jag önskar köpa. Bland det bästa med VR är att spelen inte är så dyra, så man slipper lägga 700kr på ett spel som kanske, är roligt. Sen är fysiken otroligt viktig, i Eleven Table Tennis är den grym.

Visa signatur

MSI B450 | Ryzen 7 5800X3D, Hyper 212 EVO | 32GB 3600MHz | GTX 1070 | Seasonic 750w | LG Ultragear 27GP850 | Sony MDR-1A

Permalänk
Medlem

22 timmar Civilizaiton 7 sen det släpptes i tisdags
Science Victory mot datorn på standard
Hoppas att andra matchen går snabbare. Nöjd!

Permalänk
Medlem

Helldivers 2, man är ju numera 10-stjärnig general 😂
Blir lite BF2042 ibland ihop med lite vänner

Visa signatur

Nuvarande rigg:
CPU: AMD 9800X3D; RAM: 32 GB; GPU: AMD 9700 XTX
Flest datorer när han dör vinner...

Permalänk

Det blir mycket Kingdpme Come Deliverance 2 just nu. Gillar det förenklade stridssystemet jämfört med 1an. Dom skulle förenklat att brygga örter och grejor lite mer kanske. Men bra spel

Permalänk
Medlem

Har senaste månaden försökt mig på Spacemarines 2, RDR2, Cyberpunk, Battlefield 2042, Call of Duty och nu Helldivers 2... alltså... jag fastnar inte. Det är nog dags att inse att man blivit för gammal för sånt här.

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka...

#1: 5700X3D, 4070, B550-I, 64GB 3600MHz, SF600, 34”
#2: 5700X3D, 3070, B550-I, 32GB 3600MHz, SF750, 34”
#3: 5700X3D, 3070, B550-I, 32GB 3600MHz, SF750, 34”

Permalänk
Medlem

Kingdom come 2, jävligt snyggt, jävligt svårt. Fantastiskt spel faktiskt men jag har extremt svårt att se fördelarna utan quicksave i spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cheddar_bob5:

Har senaste månaden försökt mig på Spacemarines 2, RDR2, Cyberpunk, Battlefield 2042, Call of Duty och nu Helldivers 2... alltså... jag fastnar inte. Det är nog dags att inse att man blivit för gammal för sånt här.

Haha, jag är 45 och har inte lirat något sen Quake 3 typ...inget som överhuvudtaget intresserade mig, men Helldivers 2 är skitkul ihop med rätt folk

Visa signatur

Nuvarande rigg:
CPU: AMD 9800X3D; RAM: 32 GB; GPU: AMD 9700 XTX
Flest datorer när han dör vinner...