Permalänk
Medlem

Ljusterapi, lampor?

Hallå.

Jag letar efter en vettig ljusterapilampa. Har kikat lite men egentligen bara hittat en med vad som verkar vara tillräcklig ljusstyrka för ljusterapiverkan.

Någon som har några tips om var jag kan hitta ett riktigt utbud så jag kan välja lite? Hade gärna sett att det finns någon Philips-lampa men har inte sett någon sådan själv när jag letat.

Tack, mvh / hypermode

Permalänk
Medlem

Vad är det för fel på den du hittat?

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Skrivet av hypermode:

Hallå.

Jag letar efter en vettig ljusterapilampa. Har kikat lite men egentligen bara hittat en med vad som verkar vara tillräcklig ljusstyrka för ljusterapiverkan.

Någon som har några tips om var jag kan hitta ett riktigt utbud så jag kan välja lite? Hade gärna sett att det finns någon Philips-lampa men har inte sett någon sådan själv när jag letat.

Tack, mvh / hypermode

Egen/existerande armatur med multipla socklar, och sedan växtbelysning (finns som LED)...? 🤔🤓

(Vi är ju på ett forum för moddare etc. 😉😎 .)

Visa signatur

Hårdvara:
Varierande nog, = onödig information.

Gillar Linux, det kan vara värt vetande. 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

Vad är det för fel på den du hittat?

Ja inget fel egentligen men jag har sett för länge sedan att Philips hade en som jag tyckte såg bättre ut än de få som finns nu.

Skrivet av m1k3_dd:

Egen/existerande armatur med multipla socklar, och sedan växtbelysning (finns som LED)...? 🤔🤓

(Vi är ju på ett forum för moddare etc. 😉😎 .)

Hehe jo men så händig är jag inte samt att det känns säkrare med något från en tillverkare, dessutom troligtvis 1000 x snyggare.