Min tid har kommit för att avsluta mitt spelande och undrar vad jag kan få för mitt steamkonto?

Permalänk
Inaktiv

Min tid har kommit för att avsluta mitt spelande och undrar vad jag kan få för mitt steamkonto?

Hej. Jag har varit en gamer så långt jag kan minnas, men nu i efterhand inser jag hur mycket onödig tid man har slösat på multiplayerspel och så vidare. Den tiden i spelvärlden är ju rolig, men det roliga måste också ha en slut. Min tanke är nu att varva alla spel med story mode och lägga ut på tuben som minne. Efter det då kommer jag endast bara spela spel från Rockstargames när de släpps och då är det onödigt för mig att behålla mitt steamkonto tänker jag, så frågan är, vad är mitt steamkonto värt? 500 kr kanske? Får man ens sälja steamkonto vidare?

Anledningen till att jag vill sluta med det är för att jag studerar och arbetar hela tiden, vilket gör att jag inte har tid med det, samt den tiden jag oftast lägger på gaming är onödig då jag behöver lägga den på annat viktigt.

Bilder:
https://i.imgur.com/weTqYib.png
https://i.imgur.com/Z97MlEB.png

Permalänk
Medlem

Vad är din anledning att skapa den här tråden? Den riktiga alltså. För din fråga kopierad till Google ger svaret överst... Eller Steams egen support? Kan inte bli lättare/tydligare att hitta
https://help.steampowered.com/sv/faqs/view/7E78-08DB-AC21-CE3...

Så jag tänker att du skapar tråden av en annan anledning. Vill du bli övertalad att sluta spela o få tips på hur? Eller vill du bli övertalad att fortsätta spela, men få tips om du hittar balans i livet?

Du tycker uppenbarligen om att spela så att bara sluta tror jag inte kommer funka. Men googla Balans i livet. Finns väldigt mycket bra material att tillgå.

Lycka till

Autocorrect...
Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem
Visa signatur