Permalänk
Avstängd

nicehasch jävlas

tjenare jag har nicehasch försöker logga in via min browser men det funkar inte slår in rätt lösen och email men sen går den direkt till rött invalid captcha när jag aldrig ens fick en captcha så det misslyckas hela tiden trodde först var adblock som var problemet så avinstalera det men funkar endå inte tacksam för all hjälp

Visa signatur

dyslexi men försöker blir lite bättre hela tiden förlåt. Men gör det inte med vilje försöker verkligen men har sjukt svårt för just sånas saker sen annat e jag jätte duktig på har otur men skäms ofta när skriver försöker använda rättstavningsprogram så blir så bra som möjligt. och lära mig lite för skäms själv

Permalänk
Medlem

Vet inte vad nicehash är men fyfan jävla google captcha.. hatar det

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nima2001:

Vet inte vad nicehash är men fyfan jävla google captcha.. hatar det

löstes när startade om datorn men taack endå hehe:)

Visa signatur

dyslexi men försöker blir lite bättre hela tiden förlåt. Men gör det inte med vilje försöker verkligen men har sjukt svårt för just sånas saker sen annat e jag jätte duktig på har otur men skäms ofta när skriver försöker använda rättstavningsprogram så blir så bra som möjligt. och lära mig lite för skäms själv

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Joakimen:

löstes när startade om datorn men taack endå hehe:)

raderar tåden den är ju klar:)

Visa signatur

dyslexi men försöker blir lite bättre hela tiden förlåt. Men gör det inte med vilje försöker verkligen men har sjukt svårt för just sånas saker sen annat e jag jätte duktig på har otur men skäms ofta när skriver försöker använda rättstavningsprogram så blir så bra som möjligt. och lära mig lite för skäms själv

Permalänk
Medlem

sjukt vettig tråd detta..

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

sjukt vettig tråd detta..

Jag kom för den ironiska titeln

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem
Skrivet av talonmas:

Jag kom för den ironiska titeln

Jag kom för haschet.

Permalänk
Medlem

Jag kom

Visa signatur

5600x | 3080 | 32gb 3600mhz | Samsung 980 PRO | 38" UW 3840x1600 175hz | NR200P

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kalasis:

Jag kom för haschet.

jag stannade för haschet

Visa signatur

dyslexi men försöker blir lite bättre hela tiden förlåt. Men gör det inte med vilje försöker verkligen men har sjukt svårt för just sånas saker sen annat e jag jätte duktig på har otur men skäms ofta när skriver försöker använda rättstavningsprogram så blir så bra som möjligt. och lära mig lite för skäms själv

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

*TRÅD LÅST*

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin