Permalänk

Snapchat nere?

Kan inte logga in på mina 2 konton sedan 10h. Är jag ensam? Testade att regga ett nytt och de gick men efter utloggning så kan man inte logga in.

Permalänk
Bussovi_ by XHI

Funkar finfint och har gjort hela dagen!

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Medlem
Skrivet av OldSchool297:

Kan inte logga in på mina 2 konton sedan 10h. Är jag ensam? Testade att regga ett nytt och de gick men efter utloggning så kan man inte logga in.

Troligen så är du bannad(?).

Permalänk

Har du testat att logga ut och in? Tveksam när mitt ny registerade fungerade men att logga in igen går ej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av OldSchool297:

Har du testat att logga ut och in? Tveksam när mitt ny registerade fungerade men att logga in igen går ej.

Prova med en annan telefon.

Permalänk

Kan logga in på Chromebook men inte på telefon trots att jag tog bort appen och installerade igen.

Permalänk

Kan inte vara bannad när jag kan skapa en ny användare men de går ej att logga in.

Permalänk
Medlem

Starta om mobilen.

Precis som dator, löser alla problemen man har när något inte funkar.

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 2080 Gaming OC

Nintendo Switch | PlayStation 5 +PS4 Pro | Xbox Series X + One X
Min FZ Profil

Permalänk

Har testat men de blir samma, även med wifi.

Permalänk
Inaktiv

Vi kan ju hoppas

Permalänk

Prövade att registrera en ny och det fungerade men loggades ut efter ca 10min. Sen blev de samma. Antar att snapchat blockat telefon? Alla användare fungerar i min Chromebook. Så appen borde fungera på telefonen men antar att telefonen blivit bannad.

Permalänk
Medlem

Antar att du testat installera om Snapchat på telefon?

Annars, skriv kanske till Snapchat supporten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av OldSchool297:

Prövade att registrera en ny och det fungerade men loggades ut efter ca 10min. Sen blev de samma. Antar att snapchat blockat telefon? Alla användare fungerar i min Chromebook. Så appen borde fungera på telefonen men antar att telefonen blivit bannad.

Här finns en till tråd som berör samma sak. Det verkar som att snapchat blockerar den specifika telefonen. Hur och varför har jag dock inte grottat ner mig i.