Reservdelar till iphone skänkes

Permalänk

Reservdelar till iphone skänkes

Ny lcd och skärm samt nytt oanvänt batteri till iphone 5S skänkes mot fraktkostnad eller ett paket kaffe om du hämtar. Skulle laga en lur men den visade sig vara vattenskadad så allt detta blev till övers. Skickar även med den vattenskadade luren om man vill plocka delar från den.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk

Hur är själva kroppen på den skadade telefonen? Om den är hel och ren är jag intresserad.

Permalänk
Medlem

Hej! Precis batteriet och skärmen som gått sönder på min gamla 5S. Vore kul att få lite liv i den igen

Vart i Örebro hittar man dig?

Visa signatur

Project AI (där fritiden inte räckt till...) | i7-14700 | Nvidia RTX A6000 | Vardagsrumsdator I | Casemoddat NR200P Sakura Limited Ed. SFF | Ryzen 5900X | ROG Strix 3080 White | ROG Crosshair VIII Impact X570 mini-DTX | CM SFX Gold 850W White | Kraken Z68 White AIO | Sennheiser HD 800 genom Aune X1S DAC + Onkyo A/V Receiver | LG OLED 77"| Vardagsrumsdator II | Casemoddat Lian Li O11 med optical-bonded transparent LCD i sidopanel och frontglas | i7-14700F | RTX 4070 | Thermalright FN240 AIO | LG OLED 42" | Macbook Pro 14" M1 Pro | Surface Pro i7 |

Permalänk
Medlem

Hej

Är också intresserad! Bor vid Almby men är sjukt snabb med cykel, ifall du bor en bit bort. Går Arvid Nordquist bra?

Permalänk

@XFTality och/eller @Sneek kan få förtur på telefonen för min del. Det är inte så viktigt för mig att ordna det kosmetiska, min lur fungerar ändå.

Permalänk
Skrivet av Sneek:

Hej

Är också intresserad! Bor vid Almby men är sjukt snabb med cykel, ifall du bor en bit bort. Går Arvid Nordquist bra?

Hej
Har varit iväg på semester. Därför jag inte svarat. Arvid blir kanon skriv i PM när du tänkt cykla hitåt så får du adressen där

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass