Uppdatera säkerhet på Messenger, hur?

Permalänk
Medlem

Uppdatera säkerhet på Messenger, hur?

Hej allesammans,

Har lite utav ett problem med att min Messenger har börjat ge mig varningen om att det kommer att disable:as den 1:a Oktober om jag inte uppdaterar mina säkerhetsinställningar. Problemet är att jag kör Messenger med enbart telefonnummer och det är inte länkat till ett Facebook-konto. Således skickas jag bara till en Page-not-Found när jag följer länken för att uppdatera inställningarna.

Någon som har samma problem och vet hur man åtgärdar detta eller är mitt messenger-konto dömt att dö ut den 1:a Oktober?

Mvh,
WW

Visa signatur

|| i7 5820K @ 4400Mhz || 32GB Corsair 2400Mhz CL14 || Gigabyte RTX 3080 Ti || X99 SLI PLUS || Samsung 850 EVO 500GB || Acer Predator XB271HU G-Sync IPS || W10 64bit ||

Permalänk
Medlem

Installera Signal och kolla hur många av de som du pratar regelbundet med har det.

Permalänk
Livsnjutare 😎

Var de inte nån support ?
Messenger alltså ?

Eller är jag helt tappad bakom flötet 😆

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av dlq84:

Installera Signal och kolla hur många av de som du pratar regelbundet med har det.

Messenger "behöver" jag pga de tekniska plebsen, mor/far och liknande.

Skrivet av andreas_dock:

Var de inte nån support ?
Messenger alltså ?

Eller är jag helt tappad bakom flötet 😆

Om du lyckas hitta en chat eller liknande hade jag blivit väldigt tacksam, har bara lyckats hitta redan färdiga frågor och svar i deras support och det hjälper inte mig, tyvärr.

Visa signatur

|| i7 5820K @ 4400Mhz || 32GB Corsair 2400Mhz CL14 || Gigabyte RTX 3080 Ti || X99 SLI PLUS || Samsung 850 EVO 500GB || Acer Predator XB271HU G-Sync IPS || W10 64bit ||

Permalänk
Medlem

@WhakkaWhack: Denna Reddit-tråd kanske kan vara till hjälp?

Permalänk
Medlem
Skrivet av perost:

@WhakkaWhack: Denna Reddit-tråd kanske kan vara till hjälp?

Tack, det såg intressant ut. Får testa.

Visa signatur

|| i7 5820K @ 4400Mhz || 32GB Corsair 2400Mhz CL14 || Gigabyte RTX 3080 Ti || X99 SLI PLUS || Samsung 850 EVO 500GB || Acer Predator XB271HU G-Sync IPS || W10 64bit ||