Försvinner SMS från min Xperia

Permalänk
Medlem

Har en Experia Android ett halvt år gammal med Telia abonnemang. Jag SMS´ar regelbundet med ca 20 samma kontakter. Nu helt plötsligt försvann all konversation och bilder från en av kontakterna och tidigare i somras försvann också all konversation/bilder från en annan kontakt.
Kan någon ge en förklaring varför det händer och kan man ev. hitta igen text och bilder någonstans?

Permalänk
Medlem
Skrivet av stenent:

Har en Experia Android ett halvt år gammal med Telia abonnemang. Jag SMS´ar regelbundet med ca 20 samma kontakter. Nu helt plötsligt försvann all konversation och bilder från en av kontakterna och tidigare i somras försvann också all konversation/bilder från en annan kontakt.
Kan någon ge en förklaring varför det händer och kan man ev. hitta igen text och bilder någonstans?

Inte så att du råkat arkivera konversationerna?

Visa signatur

[ Corsair 3500X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 9800X3D ] [ Asus 4080 Super OC ] [ Asus TUF X870-Wifi ]
[ 32GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000Mhz DDR5 ] [ Samsung 990 Pro 2TB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ]

Permalänk
Medlem

Skrivet av SirMacke:

Inte så att du råkat arkivera konversationerna?

Tack för tipset men tyvärr är arkivet helt tomt.

Permalänk
Medlem

Det är inte bara så telefonen blivit "galen" av +46, dvs att det skapats en ny tråd men med +46 alternativt utan +46.
Det har blivit så för mig, alla mina kontakter är inlagda med 070-12345678 men nu plötsligt står det +4770-12345678 och då matchas det inte mot kontakterna.

Har inte orkat lösa detta, blev så efter att jag var i norge i somras.

Permalänk
Medlem

Skrivet av boibo:

Det är inte bara så telefonen blivit "galen" av +46, dvs att det skapats en ny tråd men med +46 alternativt utan +46.
Det har blivit så för mig, alla mina kontakter är inlagda med 070-12345678 men nu plötsligt står det +4770-12345678 och då matchas det inte mot kontakterna.

Har inte orkat lösa detta, blev så efter att jag var i norge i somras.

Tack--intressant tips---ska kolla om det är vad som hänt!