Permalänk

Macintosh Performa 5200

Efter en dödsbo så hittade vi denna gamla dator och jag funderar på vad den kan vara värd och om någon är intresserad. Alltihop fungerar.

Dator med tangentbord och mus och en skrivare.

Skrivare - Color StyleWriter 2500

Dator - Macintosh Performa 5200

Antigen är jag dålig på söka eller så hittar jag ingen riktig marknad på alltihop så jag har ingen aning vad det kan vara värt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem

Helt OT men det var min första mac Vilka minnen!

Visa signatur

ASUS ProArt X670E-CREATOR WIFI | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 4090 | AMD Ryzen 9 7950X3D | Samsung 990 Pro 2TB M.2 | Samsung 970 EVO Plus 2TB M.2 | Philips 42" Evnia 42M2N8900 OLED | G.Skill Trident Z5 Neo RGB 64GB (2x32GB) Expo | NZXT Kraken Z73 | NZXT H710i (black) | NZXT C1200 1200W | Macbook Pro 14" M1 MAX/24/16 | 32 GB | 1 TB | iPad Pro (12.9" 4th generation) | Microsoft Xbox Series X 1 TB | PlayStation 5 Digital Edition | Arctis Nova Pro Wireless | Airpods Max | Oculus Quest 3 (128 GB)

Permalänk
Medlem

Plasten på höljet klarar inte frakten.

Visa signatur

Though You Fight to Survive, Your Body Starts To Shiver.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Greenwings9:

Efter en dödsbo så hittade vi denna gamla dator och jag funderar på vad den kan vara värd och om någon är intresserad. Alltihop fungerar.

Dator med tangentbord och mus och en skrivare.

Skrivare - Color StyleWriter 2500

Dator - Macintosh Performa 5200

Antigen är jag dålig på söka eller så hittar jag ingen riktig marknad på alltihop så jag har ingen aning vad det kan vara värt.

Läs hela annonsen här

Skrivet av FS-1041:

Plasten på höljet klarar inte frakten.

Länken var bara för att ge lite info på vad det eventuellt kan vara värt.
Tradera skulle kunna vara en bra marknadsplats att sälja det på bl.a. eftersom det går att välja avhämtning.

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"