Hade velat önska en AM4(b550) ITX men ser ni inte har några sådana ^^;
Nej, tyvärr är b550 itx på väg ut och vi har inga kvar i lager.
Kan vi få favorit i repris på en airfryer?
Haha, alla här på SweC verkar vilja ha 2 saker. Air(doom)Fryer och 5800X3D
7800x3D + ett (bra)moderkort till ett omöjligt pris vore något
Vad är ett bra moderkort då?
Nu tycker jag nästan att det börjar gå inflation i bonanzor... men passar ändå på att återigen önska bra deals på en vettig steamer (skam den som ger sig).
Vilken som helst av dessa tror jag kan gå bra, ifall priset är rätt:
Tefal Access Steam First
Philips 3000-serie handhållen tygångare STH3010/70
Tefal Access Steam Pocket
Tefal Pure Tex Garment Steamer
Philips Steam&Go Handångare GC362/80
Philips Series 8000 GC800/80
Jag har lagt upp dem i prisordning från lägsta till högsta (som de kostade i våras). Skulle ni mot förmodan kunna göra en kalasdeal på Philips Easy Touch GC488/60 Standing steamer kan även den vara av intresse.
Vi har kört bonanza en gång per kvartal nu, men vi tar till oss att det inte bör vara rea och kampanj så ofta
Klädångare var en högoddsare, vi noterar det och ser vad vi kan lösa
Gör ett dunderpris på en Cosori Airfryer, helst Dual Blaze annars Pro.
Fryer
Det hade varit riktigt trevligt med en bra och stor (4TB) NVMe SSD. Med bra menar jag egen cache samt mångsidig prestanda som är minst lika bra på det mesta (om än inte bättre) än konkurrerande produkter — "jack of all trades".
Inet lyckades inte erbjuda detta trots efterfrågan för deras sista "SweC exclusive"-erbjudanden någonsin. Ni är väl lite vassare än dem och borde klara av något liknande?
Jag skulle föreslå tex: Kingston FURY Renegade PCIe M.2 NVME SSD 4TB
https://www.komplett.se/product/1201390/datorutrustning/lagri...
Jag har personligen 2TB-versionen av den och jag måste säga att den må vara en av de mest prisvärda NVMe SSD:erna som finns just nu.
Hehe, vi får se om det lönar sig att utmana oss att vara bättre än konkurrenterna
Ni har inte några samsung frame 2022 55 tum över? Missade alla 10-pappsdeals.
Tvärr så är de slut och har utgått.
Okej jag har två förslag.
En boom arm för mick
Plus
En boom arm för mobil
Helst så robusta som möjligt
Exempelvis denna? https://www.komplett.se/product/941659/datorutrustning/stream...
//Erik
Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram