Hej!
Skulle försöka blåsa min gamla dator men stötte på lite problem. När jag gick in på inställningar och skulle återställa datorn så behövde jag en Windows installationsmedia, efter jag installerat Windows på en USB så gick det inte ändå. Datorn gav mig bara ett felmeddelande. Då tänkte jag att jag kunde radera de filer och apparna som befann sig på min HHD och SSD. Först så avinstallerade jag allt på min hårddisk och eftersom allt gick bra så började jag avinstallera filerna på min SSD. jag tänkta att datorn själv skulle varna mig om vilka filer som jag inte borde ta bort, vilket den gjorde till mestadels men efter jag blåst mina lagringsenehter så testade jag starta om datorn. När jag sedan försökte logga in på en profil på windows så möttes jag av ett felmeddelande som sa: Tjänsten User Profile Service misslyckades med inloggningen. Det går inte att läsa in användarprofilen.
Nu i efterhand så förstod jag att det antagligen var ett stort misstag att försöka blåsa SSD på det sätt jag gjorde. Då är min fråga om det är möjligt att blåsa datorn ändå eller om jag har förstört min SSD. Tack på förhand!