Skyddsmaterial till nätaggregat

Permalänk

Skyddsmaterial till nätaggregat

Tjena, finns det någonstans där man kan få tag på det svarta skyddsmaterialet som sitter runt nätaggregatet när det skickas? Har nämligen tappat bort mina och ska skicka iväg mitt nätaggregat.

Visa signatur

Mobo: MSI MAG B550 Tomahawk CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319 Kylare: Thermalright Peerless Assassin Ram: Kingston fury renegade 3600 MHZ 32GB Lagring: CORSAIR MP600 CORE 1 TB M2 NVME SSD, Samsung 870 evo 1TB ssd och en 2 TB mekanisk disk

Permalänk
Medlem

Tippar på att det är märkesspecifikt. Mitt kom innesluten i vanlig kartong. Om du inte skall returnera agget tillbaka till säljaren i nyskick så torde skumplast eller ihopknölat tidningspapper göra jobbet lika bra. Bubbel- och skumplast finns i mängder och i stort sett nyskick i plaståtervinningen. För övrigt; riktigt kul att läsa lokaltidningen när man handlat något begagnat utifrån landet

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Albin0208:

Tjena, finns det någonstans där man kan få tag på det svarta skyddsmaterialet som sitter runt nätaggregatet när det skickas? Har nämligen tappat bort mina och ska skicka iväg mitt nätaggregat.

Tänker du på skumplast? Går inte att beställa måttbestämt riktigt.

Lättast är nog att du emballerar nätagget bra bara. Några cm bubbelplast i hårdkartong funkar nog perfekt.
Finns korrugerad kartong + bubbelplast på Clas Ohlson, Stoppa detta i stark låda så är du hemma. Eller så kan du återvinna emballage från annat du har beställt.

Mjukt-hårt-mjukt-hårt är den generella rekommendationen på att packa tåligt.

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin