Följ Black Week på SweClockers

Rekommendationer på ny trädgårdsbelysning?

Permalänk
Medlem

Rekommendationer på ny trädgårdsbelysning?

Ok. Då var det dags att byta ut den över 10 år gamla trädgårdsbelysningen från Rusta. Inte för att den inte fungerar men för att det behövs mer dekorationsljus i trädgården.

Vad rekommenderar ni andra som tittat på liknande? Jag har kompletterat med ett par spottar men de är 230V och det vill jag inte gräva ner.

Så om jag ska byta allt till nytt system som kan läggas i ytliga rör, vilket lågvolt-system alternativt delar från något ställe skall jag satsa på? Kan tänka mig att löda lite men finns det med färdiga kopplingar är det bättre.

§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om - MOD
Visa signatur

——————
It’s life…

Permalänk
Medlem

Följer tråden, jag har Markslöjd24 idag. Systemet kan jag inte rekommendera baserat på min erfarenhet, går sönder för ofta, däremot har deras garanti varit över all förväntan och kanske bara jag som har otur med systemet. Problem också att allt är inbyggda LEDs så man kan inte byta glödlampor själv, nyfiken på att se vilka tips som kommer in här.

Visa signatur

[Deepcool Quadstellar Infinity] [AMD 7800X3D] [Gigabyte RTX 3080 Ti VISION OC 12G] [ASUS TUF GAMING X670E-PLUS] [Corsair 32GB DDR5 6000MHz CL30 Vengeance RGB] [Samsung 990 Pro 2TB] [Corsair RM850X V2 White] [Phanteks Glacier One 360D30 White] [LG OLED48C2] [iFi Audio ZEN DAC v2] [Philips Fidelio X2HR]