Tävling: Vad kan du om Testlabbet genom åren?

Permalänk
Melding Plague

Tävling: Vad kan du om Testlabbet genom åren?

SweClockers fyller 25 år och vi drar igång firandet ordentligt med en tävling. Hur bra koll har du på Testlabbet?

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Har fått lite hemlig info från redaktionen att rätt antal på sista frågan är 678 000 besök

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ceogar:

Har fått lite hemlig info från redaktionen att rätt antal på sista frågan är 678 000 besök

fan då var jag ganska nära jag skrev 696969

Permalänk
Medlem

Sista frågan är väl inget man kan se på något sätt, utan något man får gissa sig till. Eller?

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drasteroid:

Sista frågan är väl inget man kan se på något sätt, utan något man får gissa sig till. Eller?

Brukar vara så med just utslagsfrågor 😄

Om majoriteten av alla har alla rätt så kan man likväl slumpa ut vinnaren eller bara kräva en motivering från deltagarna. Med utslagsfråga är det större chans att någon enstaka svarar rätt eller iaf närmast rätt svar.

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem

Väldigt vågat när det skiljer ca 2% eller 30 kommentarer mellan alternativen, teoretiskt sett kan vi ändra vilket svar som är rätt här ikväll

Permalänk
Medlem

Jag läste bara Tävling och Testlabbet, vad glad jag blev kan man vinna ett besök i Testlabbet tänkte jag...

Visa signatur

| Ryzen 5500 | RTX3060 | HTC Vive | Steam deck/Gabe gear |