SFW! Kylig och stilren prestanda med Phanteks Eclipse G400A

Permalänk
Melding Plague

SFW! Kylig och stilren prestanda med Phanteks Eclipse G400A

Strömlinjeformad elegans möter kraftfull prestanda i Phanteks datorbygge med chassit Eclipse G400A.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

SFW = Style For Winners

Permalänk
Medlem

Bra pris på chassi med 4 fläktar. Om dom är bra vill säga.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem

Såg rätt bra ut

Visa signatur

Asus Tuf Gaming X670E-Plus - Amd 9700X - Noctua D15 Chromax Black - Corsair 6000MHz cl30 - Asus 4090 Tuf - Asus Rog Thor 850W 80+ Platinum - Sound Blaster AE-9 - Asus 26.5" ROG Swift PG27AQDM OLED 240Hz

Permalänk
Medlem

Snygg dator! Jag gillar videoformatet. Det är stämningsfullt filmat och man blir inspirerad Ibland behöver man inte längre videos än så. Fortsätt gärna med fler sådana!

Permalänk
Medlem

Någon SSD följer väl med? Verkar saknas i komponentlistan
Går inte att se i videon pga. m.2 kyllocket på moderkortet heller, men jag antar det

Permalänk
Medlem

Var säkert 10 år sedan jag byggde dator sist och har inte riktigt ork att bygga någon ny. Så tänkte köpa färdigt istället. Trots att jag sist köpte ett ljuddämpat tower tycker jag vår dator låter förfärligt mycket. Egentligen mest bara ett tyst brummande. Men varför ska datorer låta alls? Hur ska man göra för att komma ifrån det? Är en sådan här burk med större fläktar rätt väg? Tänker dock att den icke isolerade sidoväggen (som ju är glas) inte är något smart val om man vill ha en tyst burk.

Såg att Shark Gaming sålde en färdig dator med vattenkyld processor. Men eftersom grafikkortet inte är kylt så spelar väl vattenkylningen mindre roll för ljudvolymen? Tänker jag fel, om jag köper en vattenkyld dator, påverkar det inte ljudnivån så mycket att det inte är värt det om jag inte behöver kylningen för att överklocka? Det är jag inte intresserad av längre nämliten.

Visa signatur

Dator: MSI P67A-C45 B3, Intel Core i5 2500K @ 3,3 Ghz, 16 GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz, MSI GTX 970 Gaming 4G, Samsung 850 EVO Series 500GB SSD, 4TB Seagate SATA2, Windows 10. Chassi: Define XL R2 Black Pearl. Monitors: Samsung 28" 4K LED U28E570D + Philips Brilliance 23" TFT Wide.
Inet - gratis frakt