Här är medlemmen som vinner datorn från Phanteks!

Permalänk
Medlem

Jag var inne på samma spår i min motivering, men inte alls lika välformulerat. Så välförtjänt vinst

För övrigt är det en billig hobby att samla på stridsflygplan jämfört med rymdfärjor. Särskilt om man ska ha värstingmodellerna.

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

Brukar dom svara på sånt?

Ingen aning. Har aldrig frågat förut.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Grattis till vinsten

Permalänk
Medlem
Skrivet av gbgjocke:

Värsting dator
Det moderkortet och ramens gb är under all kritik....
haha

"ramens gb"

Med det sagt, grattis till vinnaren.

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnaren.
Var hyfsad motivering också ja.
Det svåra är att veta hur långt/mycket man ska skriva, om det är 1-2 meningar el en längre text.

För egen del blev det inte alls att tävla denna gång; hade ingen aning om frågorna och orkade inte kolla, kom inte heller på någon tillräckligt bra och unik motivering. Så det blev mer att det inte kändes värt besväret då chansen att vinna var närmast obefintlig.

Permalänk
Medlem

Jag fortsätter att tröstspara 1000:- i månaden på mitt "ny burk"-konto 🥲

Med normal utveckling hoppas jag nå samma budget som detta bygge till Black Friday nästa år

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

Nooooooooooo!!!!!!! 😭😭😭
Sååååå nära...

Aja "grattis" då! 😒

😉

Jag har faktiskt en 7800X3D liggandes på en hylla enda sen jag köpte den under inets livestream för 3000:-
Ett X670E liggandes i sin kartong sen release som jag köpte på Elgiganten för 1kr när de råkade sätta fel pris och jag chansbeställde. 32GB DDR5 6000Mhz typ Kingston(?) från en annan inet livestream typ 3 olika ouppackade chassin. En st 1tb crucial P5 plus (nvme). Två nya kylare, en 240mm aio och en dubbeltornlylare. Tänkte väl ta mitt RTX 3070 från gamla burken och har hoardat äldre grafikkort till att sätta i ett gäng äldre burkar för att kunna sälja av dem. Meeen kommer liksom aldrig till skott. Oh juste. Klickade hem en 27" 280Hz 1440p Asus TUF från en annan inetstream. Allting har bara blivit ståendes/liggandes eftersom jag typ bara använder mobilen nu för tiden. 😳

Och nej ni behöver inte PMa mig och fråga om ni får köpa min processor eller liknande. Den är inte till salu. (Händer typ jämt om man nämner att man har något lukrativt liggandes).

Hoppas vinsten kommer användas flitigare än vad hade gjort. Kanske iofs hade fått tummen ur och börjat sitta mer vid datorn om man nu sluppit bygga själv. Så, rätt lyxigt att slippa. Förvisso är det kul att bygga men är å andra sidan så jävla lat när jag samtidigt redan har en duglig dator.

Grattis hur som helst! 🙂

Är det inte sista veckan i Januari som ska vara mobilfri?

Visa signatur

*5800X|B550M|64GB|RTX2080S|GX750W|Core V21|280AIO|2TB+2TB|1440p 240Hz

AMD Ryzen 7 @4,95GHz|Gigabyte Aorus Elite(rev1.3)|Corsair 2x32 LPX Vengeance 2666C16 @3600C20|Gigabyte Windforce OC @Stock|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 4.0x4 Samsung 980 Pro 7000/5100 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Seagate 1TB i RAID 0|Acer Nitro XV272Uz 27" IPS 270Hz @240Hz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenrisulvfan:

Är det inte sista veckan i Januari som ska vara mobilfri?

Njae... Jag är undantagen den regeln eftersom jag har ett handikapp som gör att jag måste göra allt permobil. 😌☝️

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...