Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?
Dörrklocka med kamera tips - trådad
press nu1mlock
Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
Smarthemsystem: Home Assistant OS (Supervised) | Körs på: Intel NUC med Proxmox VE
Zigbee: Sonoff ZBDongle-P + Zigbee2MQTT
Fast belysning: Plejd
Övrig belysning: Philips Hue, IKEA Trådfri
Nätverk: UniFi (UCG Ultra, 24-port PoE switch, Flex Mini switch, 2x AP AC-LR, 1x Swiss Army Knife AP)
Det var High noon.
Smarthemsystem: Home Assistant OS (Supervised) | Körs på: Intel NUC med Proxmox VE
Zigbee: Sonoff ZBDongle-P + Zigbee2MQTT
Fast belysning: Plejd
Övrig belysning: Philips Hue, IKEA Trådfri
Nätverk: UniFi (UCG Ultra, 24-port PoE switch, Flex Mini switch, 2x AP AC-LR, 1x Swiss Army Knife AP)