Bank sale - Resultatet av impulsiva inköp

Permalänk
Medlem

Bank sale - Resultatet av impulsiva inköp

Har länge haft en "ovana" att köpa saker jag i slutändan inte får användning av.
Nu har jag samlat ihop lite grejer som jag behöver sälja bort, helt enkelt.

Sakerna är köpa från alla möjliga butiker och marknadsplatser. Allt från Inet och Webhallen till Aliexpress och Temu. Kvitton kan ibland plockas fram, beroende på hur mycket jag minns av inköpet, men grejerna har legat så länge att garantier nog inte är gilltiga ändå.

Riktpris inom [ ], rycker priserna ur tomma luften och mina egna drömmar, så jag är 100% öppen för bud på allt.
Kan hämtas på Lindholmen i Göteborg alternativt skickas med postnord/schenker mot förskottsbetalning.
Skriv i tråden om ni undrar något eller vill ha fler bilder!

-----------------------------------------------------------------------

- inspur ypcb-00227-1p2 "LSI-kort" [ 300:- ] Oanvänd.
Köpte två, men använder bara ett.

- Strong Android IP box SRT2023 [ 200:- ] Oanvänd.

En Anmite 16" portabel monitor med Touch. Model A160W03T [1000:-] Testad, inga döda pixlar osv. Inte använd mer än så.
1920x1200 i upplösning.
Portabel IPS-skärm med touch. Riktigt snygg bild med grymma betraktningsvinklar måste jag säga. Köpte flera stycken som var tänkta till ett projekt som tyvärr inte kommer bli av. Inbyggt vinkelstativgrejs, Två USB-c-portar och en Micro-HDMI. Medföljer USB-c till usb-C, USB-A till USB-C, och en mini-hdmi-kabel.
(se bilder)

- Flirc Fire TV Edition [100:-] Oanvänd.

- Xiaomi Mi Portable Photo Printer XMKDDYJ01HT [500:-]
Gör jättefina små bilder! Det sitter papper kvar i den, men jag kan inte se hur många det
är kvar. Vill inte bryta och bända för att få ut pappren. 1-5 foton kvar.

- Wireless Controller Converter HS-SW470 . För att koppla "fel" kontroll till din PS4/PC/Switch/Android. [50:-?] Oanvänd.
https://www.amazon.com.be/-/en/HS-SW470-Wireless-Controller-C...

- Honor band 6, smartwatch med Rosa band. Blivit liggandes. [100:-?] Oanvänd.

- 2 Stycken GiGimundo AJS10C M.2 NVMe SATA SSD Enclosures. USB-C. Kopparfärgade. [100:- styck] Oanvända.
CNC:d Aluminum. Supports UASP, NVMe 10Gbps(M/B+M Key), SATA 6Gbps (B+M Key), USB-C to External M2 Caddy for Size 2230/2242/2260/2280

- Logitech G635 7.1 Surround Sound LIGHTSYNC Gaming Headset. Var tänkt att skicka tillbaka, men glömde. Funkar bra. [300:-?] Testade, men oanvända i övrigt.
https://www.logitechg.com/en-sa/products/gaming-audio/g635-7-...

- Två stycken svarta powerbanks, 10000 mah styck. USB-A och micro-USB uttag. [50:- styck?] Oanvända i kartong.

- Kamvas 13, model GS1331. 13,3" "Ritplatta och skärm i ett". Med penna, gjord för konstnärer men jag vet inte så mycket om den. Se länk! [1000:-?] Testad.
https://www.huion.com/products/pen_display/Kamvas/kamvas-13.h...

- Minneskort! (Se bild)
Jag är väl medveten om hur utbrett fusket med minneskort är. Jag använder mycket
minneskort, och alla de jag säljer är extra exemplar av minneskort jag redan använt och
bekräftat hastighet och utrymme på. Alltså samma modeller från samma säljare etc.
Jag känner mig trygg i att minneskorten är äkta och uppnår den kapacitet och hastighet
som de ska.
jag ger därför en personlig garanti på att de funkar och har rätt kapacitet. Skulle det mot
förmodan uppstå problem så lovar jag att lösa det!

Samtliga är oanvända, A1, V30, U3, Class10 - klassade.
5 3 stycken 128 gb Kodak [100:- styck]
3 stycken 256 gb Kodak, Philips, HP [200:- styck]
1 styck 512gb Philips [400:-]

----- SÅLDA ------
- 6 Tyua Smart Plugs, Wifi 2.4 ghz, Smart Life - app, med energy monitoring. [200:- för alla ] Oanvända.

- Anmite 15,6" portabel monitor UTAN touch. Model NC156A [800:-] Oöppnad.
IPS, 1920x1080 upplösning. Minst lika snygg bild och betraktningsvinklar som 16-tummaren. Två USB-c uttag och ett mini hdmi.
Medföljer magnetiskt läderskal-skydd, hållare, HDMI-Mini-hdmi-kabel, USB-A till C, och en USB C till C.

- 3 stycken Anmite 16" portabel monitor med Touch. Model A160W03T [1000:-] 1 Testad, 2 oöppnade. FELAKTIGT!! Vid närmare inspektion insåg jag att det är en 16" och två 15,6"-skärmar!
16-tummaren har 1920x1200 i upplösning medans 15,6" skärmarna har 1920x1080 i upplösning! Efter att ha öppnat en av dem och dubbelkollat så är det nu en 16" oöppnad och en 15,6" oöppnad, och en 15,6" öppnad.
Jag ber om ursäkt för förvirringen!

- Phonomemo D30 etikettskrivare med en rulle etiketter. [150:-?] Oanvänd.
https://phomemo.com/products/d30-label-maker

- Dammfläkt electric duster-grej med tillbehör. Blåser på bra! [150:-] Lätt begagnad.
https://www.amazon.se/-/en/Electric-51000RPM-Handheld-Cleanin...

- 4 Stycken T-Display-S3 ESP32-S3 med 1.9 tums Touchskärm och glasskärm. [150:- styck?] Oanvända.
https://lilygo.cc/products/t-display-s3

- 7 tums Carpuride C3 skärm / "dator" för bil med touch. Wireless airplay och android auto. [500:-?] Oanvänd.
https://carpuride.com/collections/carpuride-c3/products/carpu...

- 2 Stycken batteridrivna trådlösa övervakningskameror med solpaneler, PIR, night vision med färg osv. [500:- för båda?] Oanvända.
https://www.amazon.se/-/en/kebruma-Surveillance-Camera-Outdoo...

- 2 Stycken Lenovo Smart clock Essential. Var bara tänk att köpa en, men jag råkade köpa tre, och returen blev inte av. Två har blivit liggandes. [100:- styck?] Oanvända. Sålda!

- Endoskopkamera med dubbla kameror, riktigt kraftig och fin modell. Stor och tydlig skärm. [400:-?] Inte använt mer än att testa.
https://www.amazon.se/-/en/dp/B0BFWFHJXD?ref_=ppx_hzsearch_co...

- Fotoskrivare Amber M100 - Riktig sublimerings-fotoskrivare. Skriver ut superfina bilder. Finns 16 bilder och färg kvar. [400:-?] Använd.
https://www.conrad.com/en/p/liene-amber-m100-photo-printer-pr...

- Magsafe-powerbank på 10000 mah, med 15w QI, USB-C och USB-A. [100:-?] Oanvänd.
https://thehoodproduction.com/overview/power-bank/c1032

- Två stycken vita powerbanks, märke Moxnice, Model M002, 10000 mah styck. 15W QI, USB-c, USB-a, Micro-USB [75:- styck?] Obetydligt använda.
https://www.amazon.de/-/en/MOXNICE-Wireless-Powerbank-Externa...

- Xiaomi Mi WiFi Range Extender AC1200 [150:-] Använd.

- Gigabyte 1070 Ti Gaming 8G Windforce. [ 1000:- ] Använd.
Köpt 2018, uppgraderade till ett 4080 år 2023. Inte mineat, gått svalt och fint. Har testat det och det funkar bra. Inge coilwhine eller knas såvitt jag kan höra.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk

Är det bara själva lsi kortet och är det flashat för it mode?

Permalänk
Administrativ avgift

Du har PM

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem

endoskopkameran köper jag gärna för 400. hur lång är kabeln?

Permalänk

Kan köpa dammfläkten!

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Owatonna:

endoskopkameran köper jag gärna för 400. hur lång är kabeln?

nu såg jag 5 meter, hade velat ha 10 så jag ångrar mig.

Permalänk
Medlem

Funderar på om det skulle vara kul med en liten fotoskrivare. Visst äär det samma teknik/kvalite på Xiaomi Mi Portable Photo Printer och Amber M100? Vad blir frakten för en av dessa?

Permalänk
Medlem

Köper gärna de 2 Lenovo Smart Clock

Permalänk

Köper gärna den portabla skärmen utan touch!
Bara för att dubbelkolla: Räcker det att man kopplar in en USB-C i datorn, så har den ström och allting redan? Eller behöver man plugga in den i väggen också?

Permalänk
Medlem

Köper endoskopkameran om den finns kvar

Permalänk
Medlem

Hej! Jag köper gärna etikettskrivaren och fotoskrivaren amber m100 för 500+frakt!

Permalänk
Medlem

Bjuder 200kr + porto för 512Mb minneskort.

Permalänk

16" portabel med touch, gissar på att de är styckepris du tänker?
Smått intresserad till ett HA projekt

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Medlem

Tar gärna Amber M100 för utsatt pris om den inte är såld

Permalänk
Medlem

500+frakt för Kamvas 13

Permalänk
Medlem

Köper gärna en Anmite 16" portabel monitor med Touch och en ESP32 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pajmonster:

Är det bara själva lsi kortet och är det flashat för it mode?

Precis, bara kortet. Det ska vara IT-mode, men jag har inte testat det. Köptes för att användas i min unraid-server, men tog så lång tid att komma fram att jag köpte ett annat i Sverige istället medans det var påväg.

Skrivet av Aene:

Funderar på om det skulle vara kul med en liten fotoskrivare. Visst äär det samma teknik/kvalite på Xiaomi Mi Portable Photo Printer och Amber M100? Vad blir frakten för en av dessa?

Nej det är inte samma teknik alls! Portabla printern skriver ut med värme på zink-papper. Det blir lite polaroid-känsla på bilderna.
M100 skriver ut riktiga fotobilder i fotokvalité så att säga, i större format.

M100 är nog såld, men frakten för Mi-printern blir nog 80:- spårbart postnord.

Skrivet av KAISER_CPLUSPLUS:

Köper gärna den portabla skärmen utan touch!
Bara för att dubbelkolla: Räcker det att man kopplar in en USB-C i datorn, så har den ström och allting redan? Eller behöver man plugga in den i väggen också?

Det beror på vad datorn kan leverera för ström. Det finns två USB-c uttag så att man kan ge den extra ström ifall det behövs. Min galaxy s22 plus orkar driva skärmen helt själv, men stoppar jag in en extra USB-c power så får skärmen mycket högre ljusstyrka.

Det är ju USB-c, så worst case så kan man bara köra dubbla sladdar in i datorn. Alternativt en vanlig usb-laddare dårå

Skrivet av deeshu:

Hej! Jag köper gärna etikettskrivaren och fotoskrivaren amber m100 för 500+frakt!

Deal! PM!

Skrivet av ante_ante:

16" portabel med touch, gissar på att de är styckepris du tänker?
Smått intresserad till ett HA projekt

Jajamen, styckpris

Skrivet av Groovy1:

Tar gärna Amber M100 för utsatt pris om den inte är såld

Är nästan såld, återkommer om affären dör!

Visa signatur

| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk
Medlem

Köper gärna en Anmite 16" portabel monitor med Touch och en ESP32 + frakt jag med

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Medlem

Budar 700kr för gtx 1070.

Permalänk
Medlem

600 + frakt för kamvas 13

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hikolo:

Köper gärna en Anmite 16" portabel monitor med Touch och en ESP32 + frakt

Skrivet av _robban:

Köper gärna en Anmite 16" portabel monitor med Touch och en ESP32 + frakt jag med

Vid närmare inspektion insåg jag att det är en 16" och två 15,6"-skärmar!
16-tummaren har 1920x1200 i upplösning medans 15,6" skärmarna har 1920x1080 i upplösning! Efter att ha öppnat en av dem och dubbelkollat så är det nu en 16" oöppnad, en 15,6" oöppnad, och en 15,6" öppnad (literally bara läst på baksidan av den).
Jag ber om ursäkt för förvirringen!

Kör 800:- för 15,6 tums-skärmarna med touch om de fortfarande är av intresse. 16-tummaren är paxad men det kan ändras.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag budar 800 kr för gtx 1070 ti.
Snabb och smidig upphämtning, helst ikväll.

Permalänk
Medlem

Ok då kör jag med 1st 15,6” istället och sen 1st ESP32

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mathes:

Jag budar 800 kr för gtx 1070 ti.
Snabb och smidig upphämtning, helst ikväll.

Hoppa upp till en tusenlapp så är du välkommen direkt! Kan slänga med en powerbank som gåva också

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hej vill köpa:
2 Stycken batteridrivna trådlösa övervakningskameror med solpaneler, PIR, night vision med färg osv. [500:- för båda?]
2 stycken 128 gb Kodak [100:- styck]

Permalänk
Medlem
Skrivet av CONMAN:

Hej vill köpa:
2 Stycken batteridrivna trådlösa övervakningskameror med solpaneler, PIR, night vision med färg osv. [500:- för båda?]
2 stycken 128 gb Kodak [100:- styck]

Pm!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Endoskopkameran, 400kr och hämtar om den finns kvar.

Visa signatur

UNIX + SFF = <3

Permalänk

Tar gärna wifi range extendern för 150 + frakt!

Permalänk
Medlem

800 :- Kamvas, hämtar

Permalänk
Medlem

Finns det 1st 15,6” med touch och 1st ESP32 kvar så köper jag gärna det