Alla fyndtips från Amazon Spring Deal Days

Samlingstråd erbjudanden Samsung-plattor Mars 2025

Permalänk
Medlem

Samlingstråd erbjudanden Samsung-plattor Mars 2025

Skrivet av Zargoz:

Tab: Samsung Tab S9 FE 5G
Pris: 2394 kr silver färg
Länk: https://www.samsung.com/se/multistore/studenter/finder.tablet...
(Kan bara vara för studenter, är inte säker)
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=11916862

Yes, man måste logga in själv via Mecenat (Även Alumni) eller Benify för att detta ska fungera.
Direktlänk fungerar ej.

Längre tråd utbruten ur Dagens Fynd-diskussion. // MOD
Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Yes, man måste logga in själv via Mecenat (Även Alumni) eller Benify för att detta ska fungera.
Direktlänk fungerar ej.

Tack. Ska uppdatera inlägget med ditt info.

Visa signatur

Ryzen 7 5700x @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Snusfri
Skrivet av Zargoz:

Länk: Man måste logga in själv på samsungs hemsida via Mecenat (Även Alumni) eller Benify för att detta ska fungera.
Direktlänk fungerar ej.

Tackar, blev ett köp via Benify, kunde inte motstå för det priset

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Thinkpad E14 G5 - 16GB RAM - 512GB SSD
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zargoz:

Länk: Man måste logga in själv på samsungs hemsida via Mecenat (Även Alumni) eller Benify för att detta ska fungera.
Direktlänk fungerar ej.

Bra deal! Tack!

Visa signatur

KONSOL: Playstation 5
SKÄRM: Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV
GAMING PC: i5-13600KF / Sapphire Radeon RX 7900 XTX 24GB Pulse Gaming OC / Gigabyte Z790 UD AX / Corsair Vengeance RGB EXPO 32GB 6000Mhz / ADATA XPG GAMMIX S70 BLADE 2TB / Corsair iCUE H100i Elite Capellix XT / Corsair RM1000x Shift 1000W / Corsair 3000D RGB
GAMING LAPTOP: Razer Blade / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Direktlänk fungerar ej.

Jag gick via Mecenat Alumni, men hittar inte denna vara den vägen. Kan någon bekräfta att erbjudandet finns kvar via Mecenat Alumni?

EDIT: Hittade efter en del grävande bland Samsung-länkarna via Mecenat.

Visa signatur

Under uppdatering. Nästan alltid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Tackar, blev ett köpa via Benify, kunde inte motstå för det priset

Nej, Det gick inte att hålla mot, ytterligare en padda alltså!...😆
Tack till den som fann fyndet och uppstyrningen👍

Visa signatur

"There's a Sucker Born Every Minute"
På nätet sedan 1994

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zargoz:

Tack. Ska uppdatera inlägget med ditt info.

Tackar, blev ett impulsköp 💸😊

Permalänk
Medlem

Vilka var de två koderna som fanns för Samsung Paddorna, närmare bestämt S10:an?

Permalänk
Medlem
Skrivet av twit:

Om inte fyndtipsen fungerar kan man på vettigt vis påpeka detta och be om klargöranden istället för att söka misstänkliggöra och förringa tipsaren. Det är inte det minsta ovanligt att tipsade fynd slutar gälla - det ligger i sakens natur. Är det nytillkomna tips kan man rapportera inlägget så kan vi lägga till en kommentar eller radera tipset, men att dra igång en gnällig och nedvärderande diskussion här i tråden är givetvis inte acceptabelt.

- MOD

Ok. Det var väldigt otydligt med erbjudandet om Samsung S9 plattan. Om man städar upp så tar man ju också bort information eller ledtrådar om att det kanske inte fungerar längre?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Floskel:

Vilka var de två koderna som fanns för Samsung Paddorna, närmare bestämt S10:an?

De som skrivits i tråden är DOTMS10 / ECO2025
Jag tar inget som helst ansvar för huruvida någon fungerar

Skrivet av dblade:

Ok. Det var väldigt otydligt med erbjudandet om Samsung S9 plattan. Om man städar upp så tar man ju också bort information eller ledtrådar om att det kanske inte fungerar längre?

Det som raderats var kopplat till S10, efter att tipsaren själv tagit bort det fyndtipset. Har dubbelkollat inläggen och ser inte att något tagits bort som är kopplat till de tidigare fyndtipsen på S9, utöver ännu en diskussion om hur Benify fungerar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av twit:

De som skrivits i tråden är DOTMS10 / ECO2025
Jag tar inget som helst ansvar för huruvida någon fungerar

Tackar & bockar

Permalänk
Medlem

Är det någon som får dessa koder att fungera? (DOTMS10 & ECO2025)

Har för mig någon skrev att det gick att få ner priset på Tab s10 ultra till ca 7000 kr och skulle vilja förstå hur.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snakey:

Har för mig någon skrev att det gick att få ner priset på Tab s10 ultra till ca 7000 kr och skulle vilja förstå hur.

Detta var ju ett tag sen.
Kan ju inte räkna med att samma koder kommer funka så lång tid efteråt.
Alla fynd som läggs in är ju tidsbegränsade samt koderna, oftast.

Du är lite väl sent på bollen tyvärr.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus | Ryzen 7700 / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @7200 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | ASUS Scope II 96 | Razer Viper V3 Pro | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1265L V2 - 16GB - 4x6TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Detta var ju ett tag sen.
Kan ju inte räkna med att samma koder kommer funka så lång tid efteråt.
Alla fynd som läggs in är ju tidsbegränsade samt koderna, oftast.

Du är lite väl sent på bollen tyvärr.

Tycker dock det är konstigt, båda dessa koder, när de kom, hade sista förbrukningsdatum 30/3-25, 31/3-25 på DOTMS10.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dartan:

Tycker dock det är konstigt, båda dessa koder, när de kom, hade sista förbrukningsdatum 30/3-25, 31/3-25 på DOTMS10.

Ja, men följer du tråden på swedroid så var det nog bara första dagen de var giltiga som de av misstag gick att kombinera med andra rabatter.

Jag köpte däremot Tablet 9 FE till mamma, ett rätt OK pris men jag tror inte riktigt hårdvaran gör det till ett superfynd,
man kan t.ex få Redmi Pad Pro för ett par hundra extra med riktig snapdragon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pacc:

Ja, men följer du tråden på swedroid så var det nog bara första dagen de var giltiga som de av misstag gick att kombinera med andra rabatter.

Jag köpte däremot Tablet 9 FE till mamma, ett rätt OK pris men jag tror inte riktigt hårdvaran gör det till ett superfynd,
man kan t.ex få Redmi Pad Pro för ett par hundra extra med riktig snapdragon.

I antutu benchmark så fick s9fe med sin exynos
+8% 577863 poäng och redmi pad pro 536465 poäng.
I geekbench var de nästa lika.
Sen är redmi 700-800kr dyrare.
https://nanoreview.net/en/tablet-compare/xiaomi-redmi-pad-pro...

Visa signatur

Ryzen 7 5700x @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snakey:

DOTMS10 funkar för mig och sänker priset från 14000 till 10000 jag har inte lagt in nån inbytes mobil men det ska ju vara 2000kr extra inbytesrabatt så för att komma ner till 7000kr behöver man lämna in en mobil som värderas till 1000kr + dom extra 2000kr

Så antar jag att det blir men har inte köpt

Permalänk
Medlem
Skrivet av fax110:

DOTMS10 funkar för mig och sänker priset från 14000 till 10000 jag har inte lagt in nån inbytes mobil men det ska ju vara 2000kr extra inbytesrabatt så för att komma ner till 7000kr behöver man lämna in en mobil som värderas till 1000kr + dom extra 2000kr

Så antar jag att det blir men har inte köpt

Man verkar få 4000 av att antingen välja till ett abonnemang som går att säga upp direkt eller koden DOTMS10, men man kan inte kombinera dessa för att få 8000. Misstänker att det var det man kunde göra förut vilket gjorde att priset blev så lågt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

Obs: Benify krävs (kanske även går med Mecenat?)

Produkt: Samsung Galaxy Tab S10+ WiFi
Länk: https://www.samsung.com/se/multistore/benifyse/galaxy-tab-s10...
Kategori: Surfplattor
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=13854262
Pris: Cirka 5200 Efter inbyte

Steg 1: Klicka på "Ja tack" på Trade-in och lägg till din skräptelefon för att få inbytesvärdet +2000 extra kronor i inbyte.
Steg 2: Klicka på blåa "köp nu" knappen och gå till kundvagnen
skriv in rabattkod "dotms10" när du är i kundvagnen och priset bör bli ungefär 5200 kronor samt summan din mobil värderas till. Jag får t.ex. 124 kronor+2000 kronor för en gammal s20 plus där jag klickat nej på alla alternativ angående dens skick.

Dold text

Det går även att göra liknande med S10 Ultra och få den för ungefär 7600 kronor.

Tar man 5G modellen kan man spara lite mer om man väljer abonnemang (hallon för 29kr går att säga upp direkt) man kan tyvärr inte kombinera allt du skrev med koden. Det gick förutom men inte nu längre!

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

Obs: Benify krävs

Produkt: Samsung Galaxy Tab S10+ WiFi
Länk: https://www.samsung.com/se/multistore/benifyse/galaxy-tab-s10...
Kategori: Surfplattor
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=13854262
Pris: Cirka 5200 Efter inbyte

Steg 1: Klicka på "Ja tack" på Trade-in och lägg till din skräptelefon för att få inbytesvärdet +2000 extra kronor i inbyte.
Steg 2: Klicka på blåa "köp nu" knappen och gå till kundvagnen
skriv in rabattkod "dotms10" när du är i kundvagnen och priset bör bli ungefär 5200 kronor samt summan din mobil värderas till. Jag får t.ex. 124 kronor+2000 kronor för en gammal s20 plus där jag klickat nej på alla alternativ angående dens skick.

Dold text

Det går även att göra liknande med S10 Ultra och få den för ungefär 7600 kronor.

Uppdatering: har man tillgång till Mecenat så går det att få ett ännu mer förmånligt pris, t.ex. S10 ultra för 5890 kr:
<Uppladdad bildlänk>

Går att få ner S10+ till 3790 kr innan inbyte med mecenat alumni.

Permalänk
Skrivet av Mitsouko:

<Uppladdad bildlänk>

Hur?

Visa signatur

[ASUS Z87-A] [ Intel I7 4790k @ 4,6 Ghz ] [ 8GB Corsair DDR3 ] [ ASUS GTX 780 DCUII OC @ 1200/6500]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mitsouko:

<Uppladdad bildlänk>

Du har inbyte tillagt på den skärmen

Permalänk
Medlem
Skrivet av laserkatten:

Då kan du nyttja koden dotms10, enbart om du väljer wifi modellen. Det går itnr att kombinera det med abonnemangserbjundet! (-2000kr)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mitsouko:

<Uppladdad bildlänk>

Yes, jag köpte en S10+ nyss för 3790 (minus ytterligare ~300 som jag får tillbaka för min Galaxy s20 plus)

Permalänk
Medlem

Finns det bra erbjudande på book cover till s10+? Jsg har en s7 idag med book cover och kan inte leva utan den 😅

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av laserkatten:

Koden DOTMS10 samt inbyte av valfri produkt, priset blir 3790 kr - eventuellt inbytesvärde för din enhet.

Skrivet av oflytbara:

Du har inbyte tillagt på den skärmen

Sant, menar att priset blir 3790 kr minus eventuellt inbytevärde för din enhet.

Permalänk
Medlem

Bra tips på S10, blev både en ultra och plus

Permalänk
Medlem

Någon som vet om man kan gå plus på inbyte. Jag köpte tex en Tab S10+ 5G som ger strax under 5k i inbyte. Om jag då köper en wifi för 3790kr, får jag skillnaden utbetald?

Permalänk
Medlem
Skrivet av dartan:

Någon som vet om man kan gå plus på inbyte. Jag köpte tex en Tab S10+ 5G som ger strax under 5k i inbyte. Om jag då köper en wifi för 3790kr, får jag skillnaden utbetald?

Som jag tolkar det ja, du betalar först 3790 kr, och sedan när inbytet är inskickat och godkänt av Samsung, så får du utbetalt summan för den, så du kan gå plus på det.

Permalänk

Vet inte varför jag får ett annat pris.

Det här är via Mecenat studentportal, ni som har fått 3790kr har bara gått in på den allmänna webshoppen?

Testade nu i en annan browser med ett annat ip utan att gå via Mecenat och får ändå upp 7990kr som pris.