Permalänk
Medlem

Verktyg =)

Undrar om ni tror att detta multiverktyg kmr funka att såga ut fönster.. http://www.clasohlson.se/shop/store/frameset.asp?COSID=0129A7... ta en titt på den: Multiverktyg CO/TECH, för 199 :-

Permalänk
Medlem

Sök nästa gång;) jag har en sådan och den funkar utmärkt till att såga, kapa,gravera m.m.

Visa signatur

Fråga/ämne: "Ska träffa en tjej o vi ska säkert nuppa jag är nervös"

Svar: Drick en bärs och sluta ljuga, din date består utan en toarulle och en tysk lädersmisk film"

Permalänk
Medlem

Vda får man för grejer mee den där?

Visa signatur

AMD Athlon64 Venice 3000+ LBBLE 0520CPAW | MSI K8N Neo4 PLatinium | A-data cl2.5 512mb | 250GB 7200.8 Seagate S-ata | Sapphire X800XL 256mb PCI-E | Antec SLK3700BQE 350W
[color="red"]www.ac-at.com breaking <3[/color]

Permalänk
Medlem

jag vet inte riktigt men man får ju 100.. så nåt skit e d väl

Permalänk
Medlem

typ något man kan graveraa?

Visa signatur

AMD Athlon64 Venice 3000+ LBBLE 0520CPAW | MSI K8N Neo4 PLatinium | A-data cl2.5 512mb | 250GB 7200.8 Seagate S-ata | Sapphire X800XL 256mb PCI-E | Antec SLK3700BQE 350W
[color="red"]www.ac-at.com breaking <3[/color]

Permalänk
Medlem

Jag har en sån! Den fungerar utmärkt! Man får med 2 eller 3 st såna man graverar med, en bunt kapskivor. en bunt sandpapper som skivor, massa sandpaper som runda saker, slip stenar eller vad det heter, och massa annat krafs, 2st polersaker i mässing lr vad det är...Köp så får du se

Permalänk
Medlem

.. asså, mitt chassi e gjort av plats, och innanför plasten sitter en tunn sak av nån metall finns det en sak som går igenom både plats och då den metallen det e bara en tunn sak så d borde gå :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ex3CuToR
.. asså, mitt chassi e gjort av plats, och innanför plasten sitter en tunn sak av nån metall finns det en sak som går igenom både plats och då den metallen det e bara en tunn sak så d borde gå :S

lär lite konstigt det dära, vet du vad det är för plåt som är innanför plasten och varför det är där... Tänkte bara kolla så du inte förstör hela chassit eller kapar hål i moderkorts plåten som jag tycker det låter som det är.

Permalänk
Medlem

Här e 2 bilder så du kan se. + plåten på insidan är aluminium

Här e framsidan, av plast
http://www.freewebs.com/testa/Bild%20004.jpg

Här e baksidan av framsidan, av aluminium
http://www.freewebs.com/testa/Bild%20005.jpg

Permalänk
Medlem

går den o köra genom hård vägg? i ett hus? hehe

Visa signatur

AMD Athlon64 Venice 3000+ LBBLE 0520CPAW | MSI K8N Neo4 PLatinium | A-data cl2.5 512mb | 250GB 7200.8 Seagate S-ata | Sapphire X800XL 256mb PCI-E | Antec SLK3700BQE 350W
[color="red"]www.ac-at.com breaking <3[/color]

Permalänk
Medlem

euhm.. varför d? =D

Permalänk
Medlem

Jag har den batteri drivna versionen och den funkar super ! Klarar at såga igenom cheiftech lådorna som jag uppfattat är ganska tjocka i plåten upptill (?) Men den funkar dunder lite dyr dock Men man slipper sladden

Permalänk
Medlem

Re: Verktyg =)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ex3CuToR
Undrar om ni tror att detta multiverktyg kmr funka att såga ut fönster.. http://www.clasohlson.se/shop/store/frameset.asp?COSID=0129A7... ta en titt på den: Multiverktyg CO/TECH, för 199 :-

hehe den maskinen funkar utmärk kör sådan själv:P har aldrig haft problem med den...

fast som sagt det tar tid när man kappar i bilplåt:P

Visa signatur

§1. Aldrig jag som börjar att har fel eller gjort något fel. §2 Skulle det mot förmodan vara så se §1

Permalänk
Medlem

Jag köpte en liknande häromdan på Rusta, Bruksbo 130W... 149 kr! Klockrent! ... Räknar väl inte med superkvalitet på de medföljande tillbehören, men det var billigt ändå!

Visa signatur

| Just det. |
|#8792xx | "Är man dum i huvet får hela kroppen lida" |

Permalänk
Medlem

tror ni d kmr att gå att såga ut ett fönster i? d sitter som sagt en liten aliminium platta på baksidan av chassit som är gjort av plast =).. själv fattar jag inte vad den har för andvändning.. nån som vet? /tack på förhand

Permalänk
Medlem

Om man köper det verktyget så betyder det att man kan skära i metal på ungefär samma sätt som en sticksåg eller betyder det att man har runda skivor som verktyget snurar runt och slipar igenom metalen?

Permalänk
Medlem

snurrar gör dem

Permalänk
Medlem

alu och alu.. jag har själv ett dell chassi, och där sitter det en mkt tunn stålplåt. men jag vet inte om det är alu bakom din chassi sida