Permalänk
Medlem

Uppdatering :/

Om man behöver mer Ram minne och sån Mhz ;D vette fan va d heter.. vad ska man då köpa.. + behöver man byta moderkort och sånt shit då?? =S

Permalänk
Medlem

Kanske lite fel forumsdel. Men du kan ju börja med att skriva vad du har i din dator nu(delar såsom Moderkort, processor, minne)

Visa signatur

tomt

Permalänk
Medlem

haha.. ursäkta men det är lite lustig tråd du gjort.

vi kan omöjligt ge svar på dina frågor då vi inte vet något om ditt nuvarande system.

Permalänk
Hedersmedlem

*Flyttad*

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Du kan ju börja med och skriva vad du har för komponenter redan ?!

Visa signatur

[Workstation] CPU: Intel Xeon E3-1240v5 + Noctua NH-U12S | MB: Supermicro X11SSH-LN4F | RAM: Samsung 32GB 2133MHz ECC DDR4 | SSD: 2x Samsung 850 Evo 500GB | GPU: Asus GeForce GTX 970 OC | CHASSI: Fractal Design Node 804 | PSU: Corsair RM650x |

| iMac 27" Late 2013 | MacBook Pro 13" Early 2015 | Server/NAS 36TB |

Permalänk

Du kanske behöver nytt moderkort, men allt bror ju på det nuvarande system. Om du skulle skriva dina delar så kan jag hjälpa dig.. ok ?

Visa signatur

08:14 <haffe_> Jag kan inte göra kullerbytor, eller stå på händer. Dock kan jag få upp hälen i pannan. Jag undrar hur det har gått till.
08:15 <OSkar000> testa att slicka på utsidan av armbågen.. det är svårt

Permalänk
Medlem

äsch va fan :S:S vet ju fan inte vad jag har suger fett på allt sånt här.. vet bara att jag behöver lite bättre dator ! hur kollar man det då? så ska jag göra d

Permalänk

dell... är det en P3 eller en P4?
vilket typ av minne? P3 hade vanligt PC100/133 minne (med extremt få undantag som hade rambus)
P4 kan vara med Rambus-, PC133- eller DDR-minne ... så det ÄR inte möjligt att gissa sig fram... (men kolla går:))

Visa signatur

Folding - bad in poker, good in real life

Permalänk
Medlem

kan juh ladda ner program så att man ser all info CPUz eller va det heter ^^ eller MBM5

Visa signatur

Intel Core i5 2500 3,3GHz, 4gb ddr3 1600mhz, Gigabyte P8P67 PRO, Samsung 1TB, Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC

Permalänk
Hedersmedlem

Korspostning.

*Tråd låst*

Visa signatur

Nämen hej!