Problem med CS [BILD]

Permalänk
Medlem

Problem med CS [BILD]

Min polare får några konstiga buggar när han spelar, se bild
han har radeon9000

Permalänk
Medlem

ingen aning ser ut som nån lekt med paint eller nått

Permalänk
Medlem

Ah. Fick liknande fel i hl/CS just innan mitt GF4Ti4200 gick åt skogen. Trodde någon hade nån ny sorts fulspraylogo. Hade skumma färger överallt. Snart lär han få automagiskt WH med kortet sen lägger det bara av. Rek. Köp nytt gfx.

Visa signatur

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Permalänk
Medlem

Han har inte klockat kortet så han får sånna där skojjiga artefakter?

Visa signatur

Cpu: Athlon64 winchester 3000+ @ 2340Mhz | MB: MSI K8N Neo2-54G | Ram: Ballistix 2x512 520Mhz| HD: Barracuda IV 40GB, Maxtor DaimondMax 160GB, WD Caviar 250GB | Gpu: Geforce6800 LE @ 16/6 430/883 | Os: winXP SP2 |

Permalänk
Hedersmedlem

Nåt liknande har min polare också, bara på avstånd tror jag att han sa. Går man för nära så försvinner de alltså.
Oklockat och kortet är troligen inte överhettat heller.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Medlem

Jag hade massa skumma färger i CS när jag precis skaffat mitt Radeon 9700, men en ominstallation av drivarna fixade det... Så testa det.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

En polare fick wallhack när nån loggade in på MSN, när den där rutan kom upp i hörnet förut

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av norado
En polare fick wallhack när nån loggade in på MSN, när den där rutan kom upp i hörnet förut

Hihi, det får jag. Men bara när jag har Powerstrip igång

Permalänk
Medlem

ja har nästan samma fel med mitt fx5800 om ja har på "bästa prestanda"
men har ja mellan bästa kvalite och bästa prestanda, så vart det bra.

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk

jag får wallhack i DC varje gång jag rör musen fort fast jag ser bara igenom kan inte skuta de e ganska jobbigt när man flyger

Permalänk
Medlem

Re: Problem med CS [BILD]

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sleeper
Min polare får några konstiga buggar när han spelar, se bild
han har radeon9000

Kan även bero på att han kör med sönderhaxxade drivrutiner till sitt kort. Kan ju vara så att hans kort egentligen inte stöder OpenGL.

Precis som på bilden blev det när jag körde med min bärbara och sönderhaxxade drivrutiner.

Men han nu inte har ett sådant gammalt och uselt kort så vette fasen vad det kan bero på.

Visa signatur

What isn't remembered, never happened. Memory is merely a record... you just need to rewrite that record.
Var vänlig citera så jag hittar tillbaks.