Vilket online spel gäller nu för tiden??

Permalänk
Medlem

Vilket online spel gäller nu för tiden??

Tjena..

Jag har varit borta från nätet ett tag och vet inte vad man ska spela för något..

Är sugen på att spela, men som sagt var så vet jag bara inte vad..

Posta på nu!!

Visa signatur

xciso

Permalänk

Det beror väl på vad du gillar för spel...?

Permalänk
Visa signatur

.: my god is better than yours :.

Permalänk
Medlem

Battlefield Vietnam eller UT2004.

Permalänk

Anarchy Online anser jag. Iaf tills WoW kommer. Lagom svårt, lagom roligt och fånigt stort.

Visa signatur

"Dagarna och kvällarna då lever jag, röppni fälls, örr ur i knön, och gniblisåå, på kvällen..."

Permalänk
Medlem

retro hyllan inhelåller väl i stort sett följande..

Joint operations, BF vietnam, Starwars galaxies, UT 2004 & såklart Counterstrike... skulle tippa på att de är de mest retro liren just nu

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yeah_Right
retro hyllan inhelåller väl i stort sett följande..

Joint operations, BF vietnam, Starwars galaxies, UT 2004 & såklart Counterstrike... skulle tippa på att de är de mest retro liren just nu

bara jag som fått för mig att retro= gammalt?

Visa signatur

-After 2000 years, I will be forgotten, and the Time-Loop will close. I will live forever, and you shall meet doom!!

Permalänk
Medlem

jo du har faktiskt lite rätt där.. retro betyder bakot på latin
finns ju mest föregångare till dem liren så det är retro för att de är gammlelnya

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5