Permalänk
Medlem

telia bredband

hur får man reda på om man kan ha adsl? tittade på telias sida men hittade ingen funktion där man kunde kolla om man kan ha bredband. har nog lyckats övertala fassan efter 1.5 år sjat(stavning)

Permalänk
Medlem

Ring telia!

Hur handikappad får man va?

Visa signatur

"Normalbegåvade människor hänger inte på sweclockers. Här samlas eliten och idioterna."
Citera mig så hittar jag tillbaka.

Permalänk

... sjysst bluekiwi, tycker du sak tona ner!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bluekiwi
Ring telia!

Hur handikappad får man va?

nu eller? har f*n precis kommit hem.

Permalänk
Medlem

Du kan även testa att klicka runt lite på telias obegripliga hemsida.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
nu eller? har f*n precis kommit hem.

Vadåra? Funkar inte telefonen när man precis kommit hem?!
Meh ring dom sen då...

Permalänk
Medlem

Tryck på beställ på något av abbonemangen, därefter kan du kolla om du kan få ADSL.

Permalänk
Medlem

Posta i rätt forum så ska du nog få ett bra svar. (är frestad att komma med någon spydighet men avstår pga mitt just nu goda humör )

Visa signatur

Me, Myself and I...

Permalänk
Medlem

Telias hemsida är ingen idé att ens försöka hitta information på, det är internet's största deadlink. Värre labyrint får man leta efter.

Är det bara jag som tycker mig se folk oftare och oftare vara rädda för telefoner och öga mot öga? Ring Telia, gå till närmsta Telia-butik och fråga.

Visa signatur

Tänk före du skriver, sök innan du frågar!
Google
- Wiper

Permalänk
Medlem

Du väljer den tjänsten du är intresserad av sen står det typ "beställ" där kan du kolla

Visa signatur

11

Permalänk

Beställknappen e borta för mig iaf :). Bättre att ringa.

Visa signatur

Asus M5 A97 R2.0| Corsair Vengance DDR3 16GB| AMD FX 8350| Gigabyte HD 7950 3072Mb *2| Nätagg Corsair AX1200| Logitech Z4 samt QPAD QH-90 vid spelande eller lyssnade på film/musik| Det styrs av Windows 10.
Jösses vad gamla prylar man har :)

Permalänk
Medlem

Du kan även söka på http://se.pricerunner.com/broadband/browse där får du upp alla alternativ du kan få. Du kan du välja det billigaste och bästa! Det kanske finns bättre uppkoppling än Telia.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com