Permalänk

Nätaggs byte förestående!

har suttit ca: 3 timmar idag med att försöka få igång burken! han vägrade ladda in XP bara stannade mitt i xp laddningen (den gröna bare:en som drar till höger) bara stannade mitt i allt hela tiden!..

körde massor me felsökningar (å de funkade hur bra somhelst igår när den va på hela dan etc. )så över natten hände de nått)

nåja de funkade till slut,, hur/var/vemVarför/vilken etc.. vet ja inte men nu funkar de!

men då börjar Nvidia gnälla hela tiden att ja inte har nog me kräm till graffet! happ,, men de har ju funkat i 1 månad nu utan problem... börjar genast kolla mina strömkopplingar, byter lite kanaler etc,, o omfördelar men de e likadant ännu!

har ett Antec TP380w nu! så vad ska ja köpa?

måste ha ett agg med minst 6 (molex) kanaler OBS 6 olika kanaler inte 6 moles kontaketer på 2-3 kanaler! vet inte va de heter men ni förstår nog!

så minst ett 480 skulle ja vilja ha med massor me ström o kontakter!

vad har ni för tips? maxpris 1000:-

Permalänk
Medlem

Tagan 480W borde uppfylla dina krav, det är verkligen massvis med kablar :).

Visa signatur

[APPLE IMAC 20"][3072Mb DDR2 800mhz][ATI Radeon 2400XT][640GB HDD][OS X 10.5.5]

Permalänk
Medlem

Var kan man få tag på tagan?

Permalänk
Medlem

Det skulle vara väldigt bra om du skrev vad du har för system också? Annars är det som att välja en ny motor till en bil som du inte vet vad det är för någon!

Visa signatur

5 bit är färre än 4 byte

Permalänk

Varför behöver du så många sladdar från nätagget? Har du en jättelåda med alla komponenter utspridda så du måste ha en kabel/komponent?

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk

najj men måste ha 2 separata kanaler till mitt 6800 ultra! har bara 1 kvar då till resten som ska va till 2 hdds 3 roms, + en massa fläktar!