Kkriger ett 3D spel på 96k

Permalänk
Medlem

Kkriger ett 3D spel på 96k

"The project was started two years ago and since then many, many hours of our spare time went into developing .kkrieger. Still, in the end we didn´t have time for the most important thing: gameplay. So expect some major improvements in our next releases. However, we enjoyed making .kkrieger a lot and are quite satisfied with the end result and now we are eagerly awaiting your comments. So if you have any feedback, may it be acclaim, critique or bug reports - please feel free to write us. Every email is highly appreciated! (No, wait - don´t send us bugs until the final version - we know enough already We will definitely release an uncut "final" version with some more kb, enhanced content and less bugs, soon. (The first thing we'll do after this release is relax for some time, though. .kkrieger is designed as a trilogy. At the moment we can not tell if and when we will find the time to develop the next chapters, though. We will keep you informed on our homepage..."

Väldigt cool på spel på bara 96k! Är ganska roligt och väldigt snyggt, med tanke på att det är tar upp lite plats. Det är inte så långt men värt att ladda ner!

Download:
http://www.tes4.com/downloads-cat119.html#cat

EDit: Yes, det finns redan en annan tråd om detta!

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk

Welcome to last year
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=27214...

Edit: Denna kanske är uppdaterad eller likande

Permalänk
Medlem

Ääägzor! :). Helt klart värt att ladda ner!

Permalänk
Medlem

Får error när ja försöker öppna spelet??

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Helballt spel. Dock är det ganska lustigt att tredje vapnet man hittar gör sämre skada än det andra. Vapen man hittar senare under spelets gång ska väl göra mer skada, om man ser till hur det brukar vara.

Permalänk
Medlem

det är så jäääävla coolt... men min dator e lite dålig för det så det laggar satan.... men lira det hos en polare istället.... LADDA NER!!!

Visa signatur

Nikon D90, Nikon 85/1,8, Nikon 50/1,8 + annat skräp i väskan

flickr

Permalänk

Underbart spel, angående att det där "plasma" vapnet så verkar det som om man får en massa ammo av det men inte till det första.

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Medlem

Jag kan inte ta mig förbi den tredje dörren just innan man ska få ett nytt vapen.. lite synd men men

Permalänk
Medlem

Shit, tur att man inte e modemare, det där spelet tar ju fan aslång tid att tanka med bredband.

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk

Spelet såg lite småskumt ut för mig, men det gjorde inte så mycket. var helt klart spelbart förutom vissa buggar då jag fastnade i en pelare och sånt. och så var det bara 96kb!