Permalänk
Medlem

Värkar som om den släppts nu. Telia ringde mig igår och sa att dom fått in den och att jag kunde komma och hämta den när som helst:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FraXioN
Den är visst obunden, det är Comviq Knockout utan bindningstid. Enda "haken" är tre månaders uppsägningstid och minimidebitering på 69:-/mån. Säger du upp abonnemanget direkt blir kostnaden bara 3x69=207:- (som du även får ringa för).

Haken är väl snarare att det 69 öre uppkopplingsavgift.. Gällar att ringa långa samtal..

Permalänk
Medlem

vad kommer K750I kosta på elgiganten då??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av splix
Haken är väl snarare att det 69 öre uppkopplingsavgift.. Gällar att ringa långa samtal..

va kostar det på andra abonumang då? 54 öre? o sen 2 kr i minuten? de 15 örena tjänar man igen snabbt.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

bara min uppfattning, klaga inte :)varför egenligen köpa en dyr gsm telefon?
allt är bättre med 3 telefoner, möjligheterna ökar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Harwey
bara min uppfattning, klaga inte :)varför egenligen köpa en dyr gsm telefon?
allt är bättre med 3 telefoner, möjligheterna ökar.

alla kanske inte vill ha telefoner som strålar dubbelt så mkt som gsm telefoner, eller vill ha en stor telefon i fickan (z800 är stor imo).. men jag kan hålla med om att erbjudandena med 3g telefoner är betydligt bättre än med vanliga gsm telefoner

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk
Medlem

Wiie!
Ringde telia idag och de hade blivit tillsagda att inte sälja dem förns den 23e.
Efter några minuters tjatande från min sida så gav hon dock med sig så om en stund är jag på väg och hämtar min lilla älskling!

w000000t!!!

Visa signatur

| Intel P4 3.4 Ghz | ATI Radeon 9800XT | 1024Mb DDR2 pc3200 | 2st Seagate 200GB i Raid | LG 20.1" TFT | Steelpad S&S | Logitech Dual Optical |

Permalänk
Medlem

betalade precis min k750. med lite tur hinner katshing skicka iväg dne idag )

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk
Medlem

Berätta då hur den är direkt då jag skulle med få hämtat min mobil idag om den hade kommit vilket den naturligtvis inte hade gjort

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

vad kostar K750i hos telia?

Permalänk

Edit: Dumt att ens fråga något som någon redan svarat på

Aja, tittade precis på könummren på katshing, har fått nummer 281 nu, gäller det order 1 eller blir det på 2´an ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The-Patrik
Edit: Dumt att ens fråga något som någon redan svarat på

Aja, tittade precis på könummren på katshing, har fått nummer 281 nu, gäller det order 1 eller blir det på 2´an ?

Eftersom att dom skulle få 250st den 23 så blir det nog 2´an.

Visa signatur

Intel4Ever

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweCoke
Eftersom att dom skulle få 250st den 23 så blir det nog 2´an.

Ok, kunde ju drömma i alla fall att det hade droppat av ett gäng =/.

Men men, så katshing har alltså fått sina mobiler redan och likaså telia?

Permalänk
Medlem

kaZmur2: Hur mycket fick du betala?

Permalänk
Medlem

thepatrick. det lär vara mkt möjligt att 30 pers droppar av. alla som inte betalat innan 24/5 förlorar sin plats, så då lär du får reda på om du får den nu eller sen.

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk
Medlem

Igår var jag nummer 372 i kön på Katshing, idag kan jag tydligen betala min telefon och få den skickad. Det är skumt. Jag har dock inte bestämt hur jag ska göra än. Är det värt att köpa en K750 istället för den D500 jag har nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ogm
Igår var jag nummer 372 i kön på Katshing, idag kan jag tydligen betala min telefon och få den skickad. Det är skumt. Jag har dock inte bestämt hur jag ska göra än. Är det värt att köpa en K750 istället för den D500 jag har nu?

är du ute efter mer minne för att använda den som mp3 spelare kan det vara värt det. annars skulle jag nog behålla samsungen

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kameo
kaZmur2: Hur mycket fick du betala?

Var och hämtade den precis, pröjsade 3895kr.

Har knappt hunnit starta den ännu men den verkar asgrym.

Visa signatur

| Intel P4 3.4 Ghz | ATI Radeon 9800XT | 1024Mb DDR2 pc3200 | 2st Seagate 200GB i Raid | LG 20.1" TFT | Steelpad S&S | Logitech Dual Optical |

Permalänk
Medlem

kaZmur2: Vad var det för sorts mobilfordral man fick till?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kameo
kaZmur2: Vad var det för sorts mobilfordral man fick till?

Vet inte, telia hade inte fått in dem ännu.
Fick inte ens visa telefonen för någon innan den 23e

Visa signatur

| Intel P4 3.4 Ghz | ATI Radeon 9800XT | 1024Mb DDR2 pc3200 | 2st Seagate 200GB i Raid | LG 20.1" TFT | Steelpad S&S | Logitech Dual Optical |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ogm
Är det värt att köpa en K750 istället för den D500 jag har nu?

Nej verkligen inte, droppa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av erict200
alla kanske inte vill ha telefoner som strålar dubbelt så mkt som gsm telefoner, eller vill ha en stor telefon i fickan (z800 är stor imo).. men jag kan hålla med om att erbjudandena med 3g telefoner är betydligt bättre än med vanliga gsm telefoner

Du vet uppenbarligen inte vad du snackar om...möjligt att 3 telefoner strålar mer men strålningen är mindre farlig så länge du har 3g täckning iaf.

Visa signatur

6600k @ 4.5Ghz | 16 GB DDR4 | GTX 970 | Z170

Permalänk
Medlem

folk säger att 3 mobiler är stora o otympliga, möjligen om man jämför med necs telefoner elleren z1010 men det tycker jag inte alls stämmer in på t.ext z800:an, den är inte mycket större alls än t.ex z600, aningens längre, inte mycket och väger några gram mera, och är t.om tunnare, och det tycker jag är ett lycket framsteg att kunna skapa, finns ju t.om ännu mindre 3 mobiler,t.ex samsungs http://www.samsung.com/se/products/mobilephone/gsm/sgh_z500.a...

men de där me strålning ska ja inte yttra mig om, ändå inget ja grubblar över

Permalänk
Medlem

kaZmur2 Har du lyckats komma in i det där "limited" via wap? om du har d kan du säga den exakta adressen då. För när jag försöker så står det bara att sidan inte finns

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Harwey
bara min uppfattning, klaga inte :)varför egenligen köpa en dyr gsm telefon?
allt är bättre med 3 telefoner, möjligheterna ökar.

Det beror väl helt på vad man är ute efter med en mobil. Vissa behöver inte de tjänster 3 erbjuder.
Dessutom har jag fått uppfattningen att det är mkt dyrare att ringa och själva kostnaden med en telefon med abbonemang blir själva verket mycker dyrare än vad man först tror. Men det är ju bara
min uppfattning som jag fått av mina vänner som har 3g.

Visa signatur

"- Du, kan jag ringa upp dig senare. Det är någon idiot i toabåset bredvid
som sitter och svarar på allt jag säger till dig."

Permalänk
Medlem

AxCom som levererar till många butiker väntar på sin första leverans måndag efter strul av Sony Ericsson. Var högsta prio på att få ut K750 nu tydligen.

Om nån är intresserad så köper Katsching av Order Hemelektronik i Helsingborg.

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Hm..? Katshing första leverans var bara på 200st eller? hade legat på 627 på kön..och nu ligger man på 410, tråkiga är att jag fort.f står som tredje leverans =(

Visa signatur

XPS M1330 | CRIMSONRED 13.3" WHITE-LED | T7300 2.0Ghz | 2Gb 667Mhz | 160Gb 7200 | 8400M GS 128Mb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AS_14
kaZmur2 Har du lyckats komma in i det där "limited" via wap? om du har d kan du säga den exakta adressen då. För när jag försöker så står det bara att sidan inte finns

Hmm... inte kollat. Vad är det för adress?

Visa signatur

| Intel P4 3.4 Ghz | ATI Radeon 9800XT | 1024Mb DDR2 pc3200 | 2st Seagate 200GB i Raid | LG 20.1" TFT | Steelpad S&S | Logitech Dual Optical |

Permalänk
Medlem

kaZmur2 så här står det att man ska göra. Men när jag gör så, står det att sidan inte finns.
jag vet inte vad jag gör för fel om jag nu gör nåt fel. Kanske dom inte öppnat wap sidan lr nåt sånt än. Men det borde dom ju ha gjort.

What to do:
1. Wap onto www.sonyericsson.com/limited/wap with your K750i
2. Login with your registered email address
3. choose category of content
4. Get loading!