Tror mig ha hittat något väldigt udda från Nintendo.

Permalänk
Medlem

Tror mig ha hittat något väldigt udda från Nintendo.

Mitt i packande för flytt hemifrån hittar jag detta:

Någon som har koll på vad det här egentligen är? Hittade inte mycket info på google.

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem

En multiplayer game&watch ju

Permalänk
Avstängd

ett par $ på ebay säkert
Testa söka på google efter serienr och liknandesaker, du kanske har en ny bil, eller en BigMac liggandes där. vemvet

Permalänk
Medlem

Jäklar vad hightech

Permalänk

Hade ett sånt förut!
De gick sönder dock!
Men SHIT va de e gamla grejer!!
Brorsan hade de när han var mindre...
Så lägg ut den på ebay och kolla va du kan få för de!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Avstängd

Update: Kollar du ebay går dom på runt 40-50$, så behåll det i 20 år till så

Permalänk
Medlem

Enligt någon prislista verkar det här exemplaret vara värt $20-50 beroende på skick... finns ett exemplar på ebay för EUR 1.43 dock. >.<

Nåja, lite udda är det, och kul att ha, 1984 är det från och en av de tre micro vs.-game & watch modellerna.

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem

Haha vilken status sak!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

det är från -84 står på den???

Visa signatur

Man får vad man betalar för...

Permalänk

Hade jag varit dig så hade jag inte sålt det. Roligare att spara det än att tjäna ett par hundringar på blocket.se

Visa signatur

Intel P4 2,6Ghz | Asus P4c800-Deluxe | DDRAM 4 x 256 Mb PC3200 - 400Mhz Samsung Original | ATI Radeon 9800PRO | 200Gb WD 8MB-SE | Pioneer DVD-RW DVR-106D | NEC 3520A | Creative SB Audigy Player |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RiLLE_HBG
Hade jag varit dig så hade jag inte sålt det. Roligare att spara det än att tjäna ett par hundringar på blocket.se

Precis , Säljer man den kommer man säkert att ångra sig sedan.

Behåll den Kul att ha en Pryl som många inte har

Permalänk
Medlem

Jäklar vad tufft! *avundsjuk*

Permalänk

Jag har ett exakt en sån men fast med boxning, var rätt ball att köra mot varandra:p

Vet inte om den fortfarande fungerar, fast det kanske bara batterierna som stular.

Visa signatur

Intel i7 5820K 3.6Ghz@4.2Ghz | Noctua NH-D15 | 4x4GB Crucial Ballistix Sport DDR4 2400Mhz | Asus X99 Deluxe | MSI 780GTX | Samsung SSD 830 256GB | Seagate HDD ST3000DM001 7200rpm 3Tb | Fractal Design Arc | 6x140mm & 1x120mm (Silverstone AP Intake & Noctua Outtake) | Hp w2207 22 inch | Eizo S2000 19 inch

Permalänk

Min bror hade ishockey-varianten av denna. Såg likadan ut fast blå. Undra om den finns kvar...

edit: hittade en bild http://www.ggdb.com/img/ggdb/vol0/5833_1_fs_gm.jpg

Permalänk
Avstängd

har en likadan i oöppnad kartong. sparar den i 2 lager gladpack för framtiden, likaså oöppnade zelda till 8-bit.

Visa signatur

Jag är Underbarnet

Permalänk
Musikälskare

respekt mannen

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Klart den inte ska säljas, jag betraktar den mer som en pokal som ska upp på hyllan tillsammans med andra samlingssaker.

Vad jag förstått så är den här den mest sällsynta av de tre Micro VS.-modellerna. Vid första ögonkastet hade jag svårt att tro att det var en Nintendo-produkt ens.

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem

tur att inte bilderna tog så lång tid att ladda

OnT: VILL HA!

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

SPARA!! Visa för andra att du är en riktig gamer, dvs en riktig old schoolgamer! Jag har själv ett par sådana

Visa signatur

Dator - P35 NEO | Intel Quad 2.4| OCZ P6500 Heatpipe | 250HDD S-ATA 16MB | Pioneer +-DVD-brännare | GeForce 8800GTS 512MB | Antec Nine Hundred | 22" Samsung

Permalänk
Medlem

Ahhh! Det är den med insektssprutorna! Skitkul spel!

Det spelade jag som en tok när jag var liten.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

tror den inte är så himla speciell, har en kompis som har en likadan, men den är ju onekligen häftig

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av enG
tur att inte bilderna tog så lång tid att ladda

OnT: VILL HA!

Tog det länge att ladda dem? De är ju bara ca 40kB styck, men jag ska kolla upp det.

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FLAGEL
Tog det länge att ladda dem? De är ju bara ca 40kB styck, men jag ska kolla upp det.

För mig tog dom ganska lång tid att ladda.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

har också en sån där någon stans. eller var den min systers. nåja om den är hennes så är den inte det länge till iaf.

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk

Har också en sån hemma liggandes.

Permalänk
Medlem

Jag har samma apparat (någonstans), men med boxning.

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se