Permalänk
Medlem

Wow Account sida??

bara en undring är det bara för mig att det inte funkar??
hadde en 10dagars konto som tog slut vid 9dagar av användning alltså blizzard lura mig på 1 dag men spelar ingen roll..:D

men är det så jag ska köpa spelet idag och ville kolla min acount sida och kan ej komma in när det föröker loggas såblir alt vit...

och nu när man ska köpa idag spelet så undrar jag detta fel beror på all updatering dom håller på och om det kommer up senare som när servrarna kommer up? eller har det inget o göra med detta kommer verkligen bli besviken då jag väntat 3 dagar för att kunna köpa spelet och är desperat på WOW!!! :p:D:D

åsikter tack..
fakta tack...
nyheter tack...

...om detta

Visa signatur

amd 64 3000+@2.2ghz,abit kv8pro, Geil Dolden Dragon 512ddr 2-3-3-5/1,seageat barracuda 120gb,Seageate(modell?) 10gb,Radeon9800se@xt,Ocs Modstream 450w

Permalänk
Medlem

Fick ett mail om att dom fixar deras account sida.
Kunde inte logga in igår ,men idag funkar det för mig iaf.

Ha kul med wow nu !

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10

Permalänk
Medlem

Accountsidan brukar inte fungera.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Sötast

när jag skulle regga mig så fick jag vänta i 2 dagar p.ga deras enorma problem med reggsidan, sjukt imo

Permalänk
Medlem

joho jag känner mig med utr idag, såg det funka hehe så dt är bra idag kl 17:00 blir jag en till wow spelare

Visa signatur

amd 64 3000+@2.2ghz,abit kv8pro, Geil Dolden Dragon 512ddr 2-3-3-5/1,seageat barracuda 120gb,Seageate(modell?) 10gb,Radeon9800se@xt,Ocs Modstream 450w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Accountsidan brukar inte fungera.

Instämmer!

Visa signatur

Back from the dead.