Ta reda på sitt Steam lösen?

Permalänk

Ta reda på sitt Steam lösen?

Hej om man har auto login på steam och sedan glömt sitt lösen(steam gjorde en uppdate så ja fick logga in på nytt) men då var det att ja har helt totalt glömt mitt lösen. ja har flyttat och inte kunnat använda steam i 1 månad pga att vi hade inget internet då... men till frågan.. kan man på någotsätt kolla upp sitt lösen i någon steam fil i datorn om man har kryssat in remember my password..?

Visa signatur

AMD 2400+@2410Mhz (1.8vcore)|Kingstone PC2700@400Mhz|Shuttle AN35N Ultra|80GB Samung|R9600VE 420/230|

Permalänk
Medlem

tryck på "forgot my password" så skickas lösenordet till din mail

Visa signatur

"Radeon äger väl alla kort just nu, men om du ska slänga ut den summan pengar på kort rekomenderar jag att vänta några måndader tills Geforce FX kommer. Kommer hamna på samma pris som 4600 resp 9700PRO idag. Och du kommer få ett kort nära 2x radeon kortet!" Den 19 december 2002 skrevs denna lögn här på Sweclockers.

Permalänk

hmm men var exakt ska jag trycka på forgot my password:S finns inga såna knappar vad jag ser när ja får upp inloggnings rutan

Visa signatur

AMD 2400+@2410Mhz (1.8vcore)|Kingstone PC2700@400Mhz|Shuttle AN35N Ultra|80GB Samung|R9600VE 420/230|

Permalänk
Medlem

var länge sen jag hade steam så men jag har för mig att den ska finnas där vid inloggningsrutan, troligen minnet som sviker nu men

Visa signatur

"Radeon äger väl alla kort just nu, men om du ska slänga ut den summan pengar på kort rekomenderar jag att vänta några måndader tills Geforce FX kommer. Kommer hamna på samma pris som 4600 resp 9700PRO idag. Och du kommer få ett kort nära 2x radeon kortet!" Den 19 december 2002 skrevs denna lögn här på Sweclockers.

Permalänk
Medlem

Du högerklickar bara på Steam ikonen nere till höger och väljer settings. Sedan kommer det up en ruta där du kan logga in som en annan användare, byta lösenord och få tillbaka det gamla du har glömt