Permalänk
Avstängd

Ett Gratis Webhotell med ftp

Jag söker ett gratis Webhotell med ftp som är väldigt likt www.freehost.se men det verkar som om sidan är nere, för jag hade min hemsida där men nu funkar det inte... Någon som vet någon som är lik?

Visa signatur

SpelDator: P4 ||| Radeon X800 GTO 256MB ||| 3.3 gHZ ||| 2x200 GB hdd ||| 3x512 mB RAM
VentServerDator: Geforece2 ||| 800 mHZ ||| 6 gB hdd ||| 128 mb RAM :D
----------> Telia 24 Mbit/s <----------

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikHK
http://tant102.mine.nu/ kanske..
Finns en mängd liknande, bara att söka lite

Jag vet att man kan söka men jag hittar inget som passar mig...

Jag vill ha att man registrerar sig, får ftp adress laddar upp=klart... så lätt ska det vara, så var det på freehost

UTAN REKLAM!!!!

Visa signatur

SpelDator: P4 ||| Radeon X800 GTO 256MB ||| 3.3 gHZ ||| 2x200 GB hdd ||| 3x512 mB RAM

Permalänk
Medlem

Det är iaf inte lite du kräver. Ingenting i denna värld är gratis i längden...

Du kan ju försöka mygla på freeweb och inte ha deras annons, fast de har ju iofs inte FTP-tillgång gratis heller.

Visa signatur

P4 2.0 GHz@2.26 GHz | GF6600GT Core 500 MHz@580 MHz Mem 900 MHz@1135 MHz | 1 GB pc2700 <<Lite kuriosa bara: Ping eller mer korrekt latency är en storhet, ms är enheten. Spänning är också en storhet medan volt är enheten. Tänk vad skoj det skulle låta om du sa: "Hörru höj upp kilometer per timmen va!" (Brun hårig sjuk sköterska)>>

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=[zLiX]=-
Jag vet att man kan söka men jag hittar inget som passar mig...

Jag vill ha att man registrerar sig, får ftp adress laddar upp=klart... så lätt ska det vara, så var det på freehost

UTAN REKLAM!!!!

det du kräver finns väl på tant 102?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikHK
det du kräver finns väl på tant 102?

Jag kanske e knäpp men jag fattar inte hur man blir medlem :S

Visa signatur

Permalänk
Medlem

enligt tant102

"Tant102.mine.nu är en utvecklingsplattform. Vi är inte på något sätt intresserade av att driva någon webhosting för välgörenhet."

Visa signatur

"Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin van-guarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition."

Permalänk

Jag kan bidra med lite, om du säger vad du ska ha på.

Visa signatur

Argaste

Permalänk

http://www.fsdata.se/

gratis bara idag köp till domänen bara.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem