Bästa ras/klass i wow PVP?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PimPStaRDeluX
Vilken ras är du så du kan möta både shamaner och paladins ?

Duell anyone?

Permalänk
Medlem

Ingen som har lust att göra en lista på vad som ska uppgraderas på talents på en dwarf hunter?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
mycket man kan göra mot en warlock när detta händer ~~

http://img493.imageshack.us/img493/7190/soulfire7bi.jpg

Vad heter den Add0nen så man kan se andras hp och mana ?

Undrar samt vad den heter så det kommer upp text ovanför en när man gör spells , har haft den men glömt bort

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isis
Vad heter den Add0nen så man kan se andras hp och mana ?

Undrar samt vad den heter så det kommer upp text ovanför en när man gör spells , har haft den men glömt bort

1. Han ser inte andras HP/Mana, står ju bara "91%", i partyt så ser man ju automatiskt?
2. ScrollingCombatText eller Critline menar du?

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
1. Han ser inte andras HP/Mana, står ju bara "91%", i partyt så ser man ju automatiskt?
2. ScrollingCombatText eller Critline menar du?

Menar att man ser hur mycket mana och hp någon har , om du tittar på partymembers , samt vad heter den så man kan se hur mycket pengar man får hos vendor när man lootar något?

Permalänk
Medlem
Citat:

Menar att man ser hur mycket mana och hp någon har , om du tittar på partymembers , samt vad heter den så man kan se hur mycket pengar man får hos vendor när man lootar något?

Vet inte, i Nurfed Ui som jag har är det så standard iaf. I alla andra UI mods också. Ska det inte gå att visa bara genom någon inställning i Interface?

SellValue är för att se vad du kan sälja saker för hos vendor.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Vet inte, i Nurfed Ui som jag har är det så standard iaf. I alla andra UI mods också. Ska det inte gå att visa bara genom någon inställning i Interface?

SellValue är för att se vad du kan sälja saker för hos vendor.

Ok , tack ska du ha!

Kan lika bra passa på att fråga , är Shattered Hand nere ? skulle vilja in och besöka min warlock lite spenderat för mycket tid på shamanen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ok , tack ska du ha!

Kan lika bra passa på att fråga , är Shattered Hand nere ? skulle vilja in och besöka min warlock lite spenderat för mycket tid på shamanen

Inga problem Och jag har ingen aning om Shattered Hand är uppe, spelar på Stormscale ^^

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ok , tack ska du ha!

Kul att du spelar warlock, ännu mer att du spelar horde. Vore skoj du spelat ihop med en warrior som heter Id, han är 60. För det är nämligast den mest korkade människan jag träffat, jag tror han försökte döda mig när jag grinda på 58 runt 10-15 gånger. Till slut gav han upp och vinka farväl och plocka fram sin mount och drog.

Visa signatur

System: Intel Pentium 2.4GHz (533) | Abit BE7 | 768Mb DDR | 6600GT | MX500
Jag har reserverat mig för felstavningar och/eller har fel i nåt jag säger.