Testa GuildWars gratis 20-22 jan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aaargh
Där har du fel...

Edit.
Sedan att det inte finns något djup i spelet. Det har grymt mycket mer 'lore' och story än tex WOW. Det låter som att du grundar ditt utlåtande på denna "free-for-all pvp event", som inte äns har med något från pve delen.

värt att köpa då o ha nått att spela mellen raiderna i WoW tycker du?:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
värt att köpa då o ha nått att spela mellen raiderna i WoW tycker du?:)

Det vette fasen om jag kan svara på ett bra sätt:) WOW och GW är ju ganska olika på många punkter men endå lika på endel andra punkter. Antingen så kommer du att gilla det eller så kommer du att hata det.

Visa signatur

"If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to stort it out themselves." -- Douglas Adams

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aaargh
Det vette fasen om jag kan svara på ett bra sätt:) WOW och GW är ju ganska olika på många punkter men endå lika på endel andra punkter. Antingen så kommer du att gilla det eller så kommer du att hata det.

det jag är rädd för:/

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
det jag är rädd för:/

En sak jag kan tilllägga är att storyn(uppdrag) är som en interaktiv film. Där man kan göra extremt många avstickare för att göra quests för att få veta mer om världen man spelar i eller för att få mer information utav storyn.

Visa signatur

"If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to stort it out themselves." -- Douglas Adams